30 May 2006, 13:54
Maakt niet uit hoe vaak dat filmpje gepost wordt, hij blijft echt megavet!
|
Snelle 242
|
|
30 May 2006, 13:54
Maakt niet uit hoe vaak dat filmpje gepost wordt, hij blijft echt megavet!
20 June 2006, 19:45
ja,dat kan allemaal wel zijn met die getunede en opgefokte dingen, maar toch vind ik dat ondanks het feit dat de turbo een stuk vlotter aanvoelt dan een gewone 240 de prestaties standaard niet van dien aard zijn dat je daar nou een sportonderstel voor nodig hebt.Bovendien kun je opknappen wat je wil, de carrosserie heeft wel heel wat kilometers torsie te verduren gehad, een auto van 25 jaar superhard afgeveerd hard door de bocht sleuren zal hem toch geen goed doen denk ik.
45 1993,v70 awd 97
21 June 2006, 09:27
als alles gewoon roestvrij is en netjes in orde is mag dat denk ik niet zo'n probleem zijn met die torsie. Immers, mensen rijden ook met oude Volvo's in de VOCH mee.
Trouwens, dat staal is echt wel hard hoor. Ook nog na 25 jaar of langer. Als het maar niet aangetast is. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
21 June 2006, 10:49
Desalniettemin, als je er een uitgesproken sportieve rijstijl op nahoudt heb je toch altijd meer last van dingen die kapot gaan dan wanneer je gewoon normaal rijdt, begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij met de extra kracht die de turbo geeft, echt een mooi motorgeluid, in elk geval wat dat betreft mijn lekkerst rijdende 240 tot nu toe, maar toch naar mijn idee niet bedoeld als sportwagen
45 1993,v70 awd 97
21 June 2006, 11:15
[size=9px]sorry maar ik heb problemen om hier iets gepost te krijgen... :-( Krijg 'Forbidden' net de gehele tijd als ik iets probeer te posten. Nu ik puntjes tussen E.T.C.C. zet niet meer, VAAAG!! [/size]
Tuurlijk, het is geen M5. Maar het ligt er maar aan waar je het mee vergelijkt. Ik bedoel zo'n turbo was in die tijd toch heel snel vergeleken met andere auto's in zn klasse. Daarnaast; het is toch echt een homologatie-auto van oorsprong. (om m in de E.T.C.C. mee te krijgen) Zie google voor meer info. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
21 June 2006, 19:05
tussen 80 en 120 gaat het allemaal lekker vlot, maar bij het stoplicht moet ik toch echt al flink gaan intrappen om het gemiddelde berlingootje er uit te trekken, dat is op zich al heel wat natuurlijk, voor een 240.Ik blijf voorlopig in elk geval gewoon zonder helm rijden
45 1993,v70 awd 97
21 June 2006, 20:13
met mijn van trek ik een berlingoootje toch echt wel zoek hoor weet niet wat dat met die volvo van jou is?
Vitara
21 June 2006, 20:16
De turbo komt inderdaad behoorlijk laat in. Pas op zo'n 2500 tot 3000 toeren dan gaat ie als een trein, maar vanuit stilstand optrekken is het ff wachten..
Maar des te mooier als iemand naast je je met z'n civic je aankijkt met zo'n blik van 'sloeber, wat doe je op de openbare weg met dat gevaarte' en dan met een hoop lawaai, geblaas en gerammel kan die vent in je stof bijten!
21 June 2006, 22:00
ja,da's waar, eenmaal op toeren helpen die DOHC stickers en die conservenblikken onder de bumper niet veel meer
45 1993,v70 awd 97
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|