Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plus en min verkeerd om
Sad 
Tijdens mijn wintersportvakantie heeft de binnenberlichting een dag en nacht staan schijnen, met als gevolg een te platte accu om nog te starten. Mijn 240 stond in een 'Tiefgarage' , dus even aanduwen was geen optie. 
Wel overstarten, en gelukkig vond ik ook een behulpzame 'Küchenmitarbeiter' die mij te hulp schoot.

Echter wel in eerste instantie met een omgedraaide plus en min, en daar start zelfs geen 240 op. Na het omwissleen van de startkabels startte de 240 met het gewilige machtige geluid, je hoort de zuigende geluiden zo overweldigend in een 'Tiefgarage' , dat dan weer wel.

Snel alles gecontroleerd, verlichting, electrische ramen, knoppen op middenconsole, alles werkte nog behalve de achterruitverwarming, en belangrijker; de radio en CD wisselaar werkten niet meer!

Mijn vraag; zijn deze apart afgezekerd? Zijn ze eenvoudig te repareren? Zouden nog meer dingen kaduuk zijn gegeaan, die ik nu nog niet merk of zie?
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Volgens mij zit de achterruitverwarming en de radio op dezelfde zekering. Controleer die eerst even.
Antwoord
Dank je voor je bericht SjorsRWD. Ik ga morgen nog eens goed kijken. Dacht dat alle zekeringen nog in orde waren. Ga het nog eens goed checken.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Mocht die in orde blijken, check dan ook eens of de radio zelf een (lichtere) zekering heeft die er nu uit ligt.
En als je de radio er dan toch uit hebt, ruik dan ook eens of daar de geur van "magische rook" aan zit...
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47
Antwoord
Meteen even de zekeringkast poetsen. Had ik zelf laatst last van. Stond ook een aardig artikel in het vkv blaadje afgelopen uitgave.

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)