(16 March 2017, 22:45)sijmen schreef: Wegens een ombouw van automaat naar m46 in mijn 240 , benn ik op zoek naar de hulpkoppelingscilinder en naar de hoofdkoppelingscilinder.
Dat is waar maar als ik dit plaatje zie is t een treksysteem en ik moet mijn hevel induwen. Endat gaat niet lukken met de kabel. De bak komt uit een 940.
Ds toch nog gezocht de 2 hydraulische cilinders.
(17 March 2017, 12:05)sijmen schreef: Dat is waar maar als ik dit plaatje zie is t een treksysteem en ik moet mijn hevel induwen. Endat gaat niet lukken met de kabel. De bak komt uit een 940.
Ds toch nog gezocht de 2 hydraulische cilinders.
Tenzij je in de toekomst een swop met B230FK/M90 overweegt zou ik de moeite besparen en de M46 gewoon met een kabel bedienen.
Asterix (jou wel bekend) had toch zo'n oude M46 liggen. Ik kan zo niet voor de geest halen of de M46 uit een 9-serie hydraulisch is maar anders is het een kwestie van een koppelingshuis zoeken van de M46 uit een 240 of wellicht dat de oude van jou bak past!
Aaargh, dan zit ik daar natuurlijk weer mee... Nee, volgens mij heb ik nu een pedaal voor een kabel. Maargoed, das makkelijker aan te passen dan weer de bak eraf zonder brug.
Dus.. Nogsteeds gezocht, hydraulische hulp en hoofdcilinder. En blijkbaar als iemand een drukpedaal heeft.. Zoek ik die ook nog ?