Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Witte
#11
https://www.google.nl/url?sa=t&source=we...NYue9ipQEg

Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
#12
Ik verwacht wel dat de moderne auto's het vooral goed doen in de voorgedefinieerde botsingen, en je niet onder een willekeurige andere hoek moet inkomen.
Als de product eisen bestaan uit voorafgedefineieerde tesen wordt daar meestal op ge-engineerd. Het moet voldoen, maar niet te veel meer dan dat, want dan wordt het te duur.

Meest bekende voorbeeld: diesels en emmissie-eisen.
En dan doel ik niet specifiek op VW, maar bv op Fiat. Die hebben gedurende eerste 22 minuten de schoonmaak aanstaan, daarna niet meer. De test duurt trouwens 20 minuten...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#13
De volvo heeft echt 100% zijn best gedaan om zijn inzittenden te beschermen zo te zien.
Zo te zien is de kooiconstructie nog volledig in takt en kunnen alle deuren nog zonder veel kracht te zetten open en weer dicht.
Behalve dan dat links het spatbord wat doorgeschoven is en het volledig openen van de deuren verhindert.
Zo te zien staan zelfs de torens van de veerpoten nog op de juiste plek en dat is echt knap bij zo'n klap die hij te verduren heeft gehad.

Zal het dan toch niet voor niets zijn dat de bangers zo graag met deze tanks rijden?
Antwoord
#14
Vandaag te horen gekregen dat de schade vergoed word. Het wrak word opgehaald door asterix. Eerdaags heb ik therapie voor (tegen) de napijn.
Bedankt voor het medeleven en tot de volgende Volvo.
945 GL 1993 en XC 70 2.5 T geartronic 2006.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Antwoord
#15
Sterkte met opknappen en de verdere afhandeling!

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
Antwoord
#16
Martinus, inmiddels leeft je motor voort in een 245 van 1979. Loopt mooi, sinds gisteren. Alleen stationair afstellen moet nog in de herkansing. Lijkt erop dat de chocke niet op de 0-positie blijft staan.

Reed jij op benzine of LPG?
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord
#17
Fijn om te horen dat de motor weer gebruikt word. Het blok heeft zo'n 70 k op lpg gereden. Ik heb nooit iets aan de choke hoeven doen. Gebruikte deze alleen om het stationaire toerental te regelen wanneer de motor nog koud was. Ik geniet trouwens elke keer weer wanneer jij een model auto heb gemaakt.
945 GL 1993 en XC 70 2.5 T geartronic 2006.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Antwoord
#18
Dank je!

Het stationair is ff puzzelen. Misschien de veer iets strakker zetten. Ik zal het motorblok alle hoeken van noord-west Europa laten zien Smile
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  witte sedan en je wilt deze wegdoen? even wachten! Filip 9 5.360 12 October 2006, 18:10
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)