7 June 2006, 01:37
Ik gooi er ook altijd 98 (bp ultimate) in, maar de auto geeft geen problemen.
loodvervanger
|
7 June 2006, 01:37
Ik gooi er ook altijd 98 (bp ultimate) in, maar de auto geeft geen problemen.
7 June 2006, 07:54
Citaat: Nooit geen problemen. Dat klinkt niet best, lj...
7 June 2006, 10:03
@ henqui
Pingelen is net of er paar knikkers in de cylinderruimte zitten. Hoor je luid en duidelijk.
7 June 2006, 10:32
Citaat: Nooit geen problemen. Citaat:Dat klinkt niet best, lj... Nou ja, iniedergeval geen problemen met het brandstof systeem of slecht lopen van de motor... :roll:
7 June 2006, 10:43
Dus toch niet nooit geen problemen maar soms ook wel geen problemen...
7 June 2006, 10:49
Nou ja, de auto heeft zo nu en dan niet nooit geen problemen en ik zelf heb inderdaad eigenlijk nooit problemen nee. Duudelijk?
![]()
7 June 2006, 21:57
Shell Pura is tegenwoordig Shell V-power. Maar dat is als ik het goed heb begrepen RoN97 met dezelfde prestaties of beter dan RoN98, volgens Shell.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
7 June 2006, 23:17
Jan-Willem schreef:Wij gooien altijde tijdens de rally loodvervanger in de jerrycans of in de tank.dus bij intensief gebruik ff wat loodvervanger erin raad je aan?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
8 June 2006, 01:17
Jan-Willem schreef:Een motor crosser die ik ken tankt Avgas. Cessna ![]()
8 June 2006, 01:22
Ehh...
Loodvervanger of hogere klopvastheid van de brandstof. Kunnen de klepzetels van de Volvo tegen ongelode benzine ? Kunnen ze tegen LPG ? Goed en wel heb je dus 3 verschillende klepzittingen. Als je je zorgen maakt over het inslaan van de kleppen zou je kunnen overwegen een "flashlube" systeem te monteren. Dit is een druppelaartje die de lood in de brandstof zou vervangen. Of het echt zo goed werkt als de verkoper beweert ? Volgens mijn motorrevisieman: Gelukkig niet, want dan hoefde ik nooit meer koppen LPG klaar te maken... Als je de kwaliteit wil boosten dan zul je inderdaad een booster moeten gebruiken. Ik merkte dat de PrV6 ook pingelde op RoN95. Shell Pura zou een langzaam ontbrandende brandstof zijn en volgens dezelfde revisie man: Absoluut niet tanken. Geeft schade. En ik zeg maar zo... LPG is zo gek nog niet. Maar dan wel even klepzeteltjes laten vervangen of regelmatig kleppen stellen !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
B23E met of zonder loodvervanger | kruger1977 | 8 | 4.592 |
11 November 2007, 12:57 Laatste bericht: kruger1977 |