Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volvoloos
dies kapot :evil: ...gaan we aan werken..
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Versleten zeker... wordt ook veel te vaak gebruikt. (Als men quote zonder gebruikersnaam doet hij het overigens wel...)
Antwoord
Citaat:Versleten zeker... wordt ook veel te vaak gebruikt. (Als men quote zonder gebruikersnaam doet hij het overigens wel...)

Zou het??
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Inderdaad Big Grin Big Grin
Vreemd.....
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Ook ik ben mijn Volvo kwijt, vanavond lever ik hem af bij de nieuwe eigenaar. Cry
Ben inmiddels wel bezig met een andere 240 voor hobby naast mijn leaswagen. GLT sedan eerste eigenaar dealer onderhouden en complete historie aanwezig,...
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Dan ben je in ieder geval (weer) goed bezig.

Is deze net zo mooi als je diesel??
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Filip schreef:Ook ik ben mijn Volvo kwijt, vanavond lever ik hem af bij de nieuwe eigenaar. Cry
Ben inmiddels wel bezig met een andere 240 voor hobby naast mijn leaswagen. GLT sedan eerste eigenaar dealer onderhouden en complete historie aanwezig,...

Fotootje :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
ben benieuwd! Wie is de nieuwe eigenaar? Bekend hier? Mazzelpik met zo'n gave diesel, heb je m toch gezegd of niet?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Aan een bekende van mij dan, wilde eerste keus hebben, had na hem nog drie andere serieuze gegadigden,..deze meneer wil misschien ook lid gaan worden van de club.

Hij heeft zijn eigen volvo zometeen zelf in de verkoop, roodbruine (meer bruin) 240 sedan 2.3 automaat te koop. bj 1990.

gisteren mijn Megane gehaald, went best die airco/crousecontrol/2 liter 6 versnellingen, bla bla bla

Als ik nog foto's kan maken van mijn wellicht toekomstige 240 dan zal ik die plaatsen.
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
zaterdag weer naar een GLT kijken Big Grin :lol: :lol: :lol:
Peugeot mag weg([size=9px]en staat te koop :lol: )[/size]
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)