Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
O die ontheffing heb ik niet gedaan.
Maar de apk is gelukt Wink.

Co was overigens heel netjes met 0.05. Volgens de keurmeestert kan ik met de uitdraai ook voor de 740 ontheffing voor aanvragen.

Wat betreft de datum. Ik kwam net een maandje tekort, had maart 2016 moeten keuren om een 2 jaar geldige te krijgen.
Antwoord
Zo...
Even afstoffen. Na het zwangerschapsverlof ging Mrs dop voor het eerst met de fabia naar haar werk. Daar was hij destijds ook voor gekocht. Op de eerste werkdag stond ze op de terugweg met een geknapte distributieriem op de A16....
Totallos.
[Afbeelding: 20160305_140524_zpswdcssqq7.jpg]
FAALbia

Dus op zoek naar een andere Daily.
In de tussentijd ontschors ik de 740 maar even... ja die is belastingvrij... dus waarom ontschorsen...
Zie topic:
http://volvolvo.nl/threads/18355-Belasti...g-betaling

Heen en weer overschrijven doe ik niet want dan kan ik rotterdam niet meer in (voor ontheffing moet de auto voor 1jun2015 op je naam staan).

Maar milieuboetes krijg je pas na 1 mei. Dus tot die tijd in de 740 rijden. In de tussentijd de 242 op benzine zetten en ontheffing vragen. Als t ff lukt zelfs u9 op kenteken krijgen.

Regeltjes... leuker kunnen we het niet maken...
Antwoord
ellende.. :frown:
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
tijd om te verhuizen!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ben druk aan t zoeken. Huizen met fatsoenlijke garage zijn helaas redelijk schaars hier in de buurt.
Antwoord
Als je de 740 uit de schorsing haalt dan kun je toch gewoon weer aangeven bij de belastingdienst dat je gebruik wilt maken van de oldtimer regeling? Zeker gezien het feit dat hij vorig jaar daar ook in heeft gezeten. Lijkt mij zo tenminste.
Gewoon gelijk bellen met de belastingdienst nadat je hem hebt ontschorst.
Antwoord
Zie andere topic, rekening niet betaald is niet meer mee doen aan overgangsregeling.
Antwoord
Balen van de Skoda, maar is een ruil/sloop motor geen optie ? onderdelenlijn ?
945 GL 1993 en de V70 t6 uit 2011 Flamengo red.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Antwoord
Ik heb in oktober naar de belastingtelefoon gebeld over mijn 245.
Ik heb hem in oktober geschorst omdat ik de APK niet haalde (stuurhuis en wiellagers) en ik geen haast had om dat te repareren omdat ik dan nog maar iets meer dan een maand kon rijden, maar ik toch al niet reed ivm stage.

heb toen gebeld of ik hem mocht schorsen en of ik na de ontschorsing (bij APK in maart) nog steeds recht had om te mogen deelnemen aan de overgangsregeling.

Na navragen bij 2 verschillende personen gaf de vrouw aan de lijn mij aan dat ik dan alsnog in maart de rekening van 120,- zou ontvangen voor de overgangsregeling, maar dat deze rekening niet minder zou worden dan 120,- naarmate ik wachtte.

ik heb dus nog geen rekening ontvangen, want hij is nog geschorst, maar als ik hem ontschors en weer apk heb, moet ik in theorie, door de belastingdienst aan mij verteld, alsnog mee kunnen doen aan de overgangsregeling.

ik weet niet in hoeverre jouw situatie afwijkt van de mijne, maar zo staat het er bij mij bij.
Compensate bad aerodynamics with BÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔST - Volvo 245 B230FT Turbo
Antwoord
Klopt precies wat je zegt dat ga ik dus ook doen met de 242.
Helaas was de 740 niet geschorst, dat had ik gedaan direct na ontvangst van de rekeningen (in 2016 dus). Dus gaat helaas niet werken voor die ato dit jaar.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)