Topics: 49
Rijdende amazon combi wordt geraakt door vallende boom in Apeldoorn
Ik zag altijd bij "mijn" supermarkt staan, is eigendom van een wat ouder paar.
Hopelijk hebben ze zelf geen blijvende schade... Sterkte!
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/...-1.5108404
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Topics: 26
Heel erg zonde! Iets minder erg:
Topics: 107
26 July 2015, 15:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 July 2015, 15:56 door jos245.)
ZOAB schreef:Rijdende amazon combi wordt geraakt door vallende boom in Apeldoorn
Ik zag altijd bij "mijn" supermarkt staan, is eigendom van een wat ouder paar.
Hopelijk hebben ze zelf geen blijvende schade... Sterkte!
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/...-1.5108404
Volgens het nieuwsjournaal gisteren was de inzittende zwaargewond.
Hopelijk loopt het allemaal goed af.
Trouwens wel een een enorme pech: hoe klein is immers de kans dat een boom precies op dat moment en op die plaats een voorbijrijdende auto treft.
Topics: 0
jos245 schreef:Volgens het nieuwsjournaal gisteren was de inzittende zwaargewond.
Hopelijk loopt het allemaal goed af.
Trouwens wel een een enorme pech: hoe klein is immers de kans dat een boom precies op dat moment en op die plaats een voorbijrijdende auto treft.
Hoe kan het lopen, de beste man van wie de Amazon was is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Hij zou opgehaald worden door zijn schoondochter en kleindochter. Het liep alleen wat anders. Zij reden voor mij op de verbindingsweg A12->A50 toen de auto vermoedelijk met het linker voorwiel door een plas regenwater reden. Onmiddelijk schoof de auto links de vangrail in, en werd teruggegooid de weg op en belandde aan de rechterzijde nogmaals in de vangrail en dat terwijl we een vrachtwagen aan het inhalen waren. De vrachtwagen kwam 2 meter voor het gecrashte voertuig tot stilstand... een billenknijper. Ik ben onmiddelijk uitgestapt en naar de auto gerend. Gelukkig binnenin alleen maar paniek, maar geen gewonden. Zelfs geen schrammetje! Auto vermoedelijk wel total loss...moeder en dochter maken het goed. Was overigens geen Volvo.
Topics: 49
Wat fijn dat hij ontslagen is. Binnen Apeldoorn hoorde ik al verhalen met tragische afloop maar in de Stentor stond nog niets van die aard.
Ontzettende pech voor deze familie ja, fijn dat de ongedeerd zijn uitgestapt.
Ik heb trouwens ook ooit een meisje met een 340 in de vangrail zien klappen op die verbindingsweg (zuidelijke richting). Die bocht wordt onderschat!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Topics: 69
Weet iemand misschien wat er van de auto geworden is? Ik neem aan rijp voor de sloop, maar ik zoek voor de restauratie van mijn combi nog een goede achterkant en wellicht dat dit (hoe cru ook) wel een goede donor zou kunnen zijn.
Topics: 254
Ik vond dit artikel, heb je in ieder geval zijn naam.
http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/...w.facebook
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68