Jambon schreef:trouwens, ik wil eigenlijk nog een aanpassing maken door er een Hardy-schijf van een M47 te gebruiken, en moet dus ook de as weer gemodificeert worden..
Iemand een idee of de uitgaande 'Hardy-as' van een 47 in een 46 past / kan..?
..plus.. gisteren een achterste deel van de as verwisseld met die van een 200, voorste stuk was net ff te lang.. aanvankelijk dacht ik dat 1 van de kruisstukken het begeven had, bij nadere inspectie bleek dat het schuifstuk behoorlijk op is, dan wil de boel ook wel rammelen. En laten we wel wezen, jonger en nieuwer wordt het niet, misschien maar ens gaan nadenken over een 'nieuw' exemplaar in de vorm van een hybride-as.. dus dan heb ik beide delen van een 'Hardy' as nodig, en desnoods een jong schuifstuk van bv een busje. Ook fijn als je tussendoor een brug kunt gebruiken..
..flink kopervet er in en zien wat ie doet.. zoals gezegd nieuwer wordt het niet, maar het is voorlopig en stuk beter..
..onlangs er ook voor gezorgt om in bochten op m'n plek te blijven zonder me aan het stuur te moeten vast houden.. jammer genoeg is de maat van het stoelframe weer net even anders, dus voor de kat z'n viool zwaft gespoten..
...deze zetel kan voorover, wel zo handug in een 2deurs, de armleuning zit er ook weer aan.. Hij staat nog wat te hoog voor het goede, de balkjes worden vervangen door 5m strip, scheelt dan bijna 30mm.. De bijrijderstoel moet ik nog onder handen nemen, die zij beide krom uit de 144 gekomen..
...have a sunny Sunday.. (nou ja..)