Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eindelijk een garage!
Sjeej. dat is makkelijk.... Dat wil ik ook!!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Damn, Nico..................

Mooie wereld en een mooie ruimte.

Als je nou ff door knutselt, komen we volgende zomer bij je kamperen...
:lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
ik heb echt het kwijl uit mijn mondhoeken lopen :oops:
Heb je op het parkeertereein evtueel ook ruimte om vouwwagens en caravans te stallen, want dan heb ik mijn vakantiebestemming gevonden voor de komende jaren. (allen de rest van het gezin nog even overtuigen :? )

nico_v schreef:Heeft iemand nog zo'n ding nodig toevallig?
[Afbeelding: IMG_1086.jpg]

Als ik jou was liet ik dat ding staan. Heel handig als het na een tijdje al te erg naar olie en bezine gaat stinken :wink:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Hehe, ja hoor plek zat op de parkeerplaats, dus kom maar hier. Zoals je ziet water naast de deur (het water van de rivier kan je gerust drinken en smaakt beter dan kraanwater vind ik zelf) en bos is er ook zat.
Met een beetje mazzel krijg ik zelfs nieuw asfalt op de hele parkeerplaats, want de gemeente heeft afgelopen herfst de boel op lopen breken om de waterleiding te kunnen vinden (ze dus het water afsluiten zodat de boel niet stuk vriest). Ze zouden iig het gedeelte dat ze opgebroken hebben vervangen, maar we gaan proberen om ze de hele parkeerplaats te laten doen onder het motto van "jullie hebben het kapot gemaakt door er met zware machines heen en weer te rijden" Wink

Dat gigantische apparaat is ondertussen niet meer aangesloten, en alleen de ventilators waren al 6 kW per stuk ofzo, dus ik weet niet of ik daar geld voor heb. Stroom is hier vreemd genoeg loeiduur, terwijl we hier stroom maken voor heel zweden ongeveer Sad
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
Daar kan het hele Volvolvo kluppie wel een keer naartoe een week of twee , allemaal de sleurhut mee en rijde maar...............

Er is vorig jaar nog een eiland bewoner van hier naar Zweden verhuist wat ie nu doet ......geen idee , heb het wel geweten.

Het ziet er iig goed uit de 'garage' 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
muggenmelk mee! :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
hebben ze daar ook al muggen !!!!! :lol:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Niet zo weinig ook Smile
Antwoord
Zo, nu heb ik het een en ander aan zooi naar de kelder verhuist Smile
Het meeste uit de volvo-voorraad heb ik er heen gesleept. Iig dat wat in de carport lag en wat ik in een 245 had ligge vanwege plaatsgebrek. Nu alleen nog de spullen hier thuis uit de kelder.. Zal wel een leuk projectje worden om dat allemaal te verhuizen, maar dat moet op zich in een half dagje ook wel te doen zijn Smile

En de 75-er heeft een nieuw huis gekregen zodat ie niet buiten in de regen hoeft te staan. de turbo gaat er later heen, ik ben nog niet helemaal klaar met schuren en ik wil niet al te veel stof de kelder in trekken omdat we daar zometeen gaan lakken.

[Afbeelding: IMG_1164.jpg]
[Afbeelding: IMG_1166.jpg]
Antwoord
Mooie ruimte!!! En dat ICA prijsstickertje blijft uit nostaligisch oogpunt?

Waar ongeveer in Zweden moet ik me dit voorstellen? Aan de hand van de foto's lijkt het me in the middle of nowhere (vandaar dat de suup kapot ging...)
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)