4 December 2015, 22:51
Ziet er goed uit, motortje loopt erg fris. Dashboard ziet er ook wel beter uit als de standaard klok
|
Het is geel en het.. V1.2
|
|
4 December 2015, 22:51
Ziet er goed uit, motortje loopt erg fris. Dashboard ziet er ook wel beter uit als de standaard klok
4 December 2015, 23:26
nick740 schreef:Ziet er goed uit, motortje loopt erg fris. Dashboard ziet er ook wel beter uit als de standaard klok.. :redface: heb 'ruzie' met de buurman, ik mocht um er niet uithalen, hij wil zelfs een originele 'lintmeter' voor z'n Mustang vinden ipv de ronde klokkies, terwijl ik voor hem al een extra setje GT klokken heb 'gevonden'.. zoveel klokken zoveel smaken zeg maar.. Wel jammer dat er nooit, net als bij de originele radios, een nephout-versie is geweest, dit steekt veel meer af dan in m'n vorige zwafte dash.. Ik heb al expres een van de stripjes onderop gelegd om dat te laten doorlopen..
4 December 2015, 23:30
Marc1970 schreef:Hoe bepaal je zoiets? Zoiets als deze minty needle vergelijker http://www.mintylamb.co.uk/suneedle/..zal ens zien wat er uit komt morgen.. deze heb ik al besnuffeld.. http://www.sw-em.com/su_carbs.htm
5 December 2015, 15:47
Geen idee op je er wat aan hebt; Ik heb de een paar jaar terug deze besteld: "cud1125" "BBB"
Ik kan me nog herinneren dat ik lang heb gezocht en deze zou er oem in moeten zitten. Naar mijn idee is hij op dit moment iets te rijk maar dat ligt denk ik meer aan mijn afstellen.
Volvo 142S - 1973
Felix
5 December 2015, 16:05
..spaghetti.. van te voren netjes om de 'pookbrug' gewikkeld vóór het inbouwen.. wel zo handig als je de boel dan op tijd vrij legt.. nu werd het dus hengelen naar de draadjes voor OD en achteruit.. maar goed, binnen dus.. even opwarmen met een bak thee en Anita Baker op de achtergrond.. ..strakjes het 'combi-relais' voor de OD knopen..(mazzel dat het 'schema'nog tussen Haynes verstopt zat..!) KM-kabel hangt gelukkig, erg prettig met windkracht 8 onder de otoo, de halve tuin in je ogen gewaaid.. Er zit zowaar gevoel in de bekrachtiging ook, al was het slecht waarneembaar met de auto op stands.. ..raadscheltje.. normaal geproken ken ik het ietwat smoezelige en vettige zwafte draadje dat richting achteruitrijdt-schakelaartje op de bak gaat.. in geval van dit bouwjaar gaan er via nog een connector 3 naar beneden.. zal toch niet zo zijn dat er een M41 onder gezeten heeft..?! Zegt mij niets iig, schema in Haynes maakt me vooralsnog niet veel wijzer..
5 December 2015, 16:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 December 2015, 16:12 door Jambon.)
frox schreef:Geen idee op je er wat aan hebt; Ik heb de een paar jaar terug deze besteld: "cud1125" "BBB"..hmm.. swinging type.. leuk..! die heb ik er in zitten nu (meen ik..) Kan hoor te rijk, had ik op het vorige blok ook.. goeed gekregen met de doorkijk bijou en vacumummeterje.. [edit] e teveel in goed..]
6 December 2015, 16:18
..leuk zo'n veer, helemaal leuk als je er TWEE gebruikt..
.. loopt ie meteen wat beter. gek hè..?! ZB naalden er in gezet, start ie eerst niet, halve slag rijker en dan wel, nog maar een beetje want hij pruttelt nog teveel.. zelfde langzame traject als bij de revisie..Zal uiteindelijk nog wel een uurtje boeken op de bank in Waalwijk bij huppeldepup autonogwatsport.. soort van Biesheuvel maar dan apart na het meningsverschilt schijnt.. what ever.. ..ff T ende weer verder..
6 December 2015, 22:16
Is dat geen BBZ naald? Die is bijna als de KN. Maar toch net anders. Men zegt dat je vooral naalden moet nemen die in het stationair deel gelijk zijn, lijkt mij logisch, anders verschuift je basisafstelling en is het onmogelijk vergelijken.
Verdraaid weinig te vinden over HIF44 tuning in Volvo verband. Iets meer over de HS6, in de B18B zat de KD, in de B20B de KN, redelijk hetzelfde, de 'grotere' naald lijkt stationair rijker en op toeren een fraktie armer.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
7 December 2015, 01:01
Marc1970 schreef:Is dat geen BBZ naald? Die is bijna als de KN. Maar toch net anders. Men zegt dat je vooral naalden moet nemen die in het stationair deel gelijk zijn, lijkt mij logisch, anders verschuift je basisafstelling en is het onmogelijk vergelijken....je hebt gelijk, bbz, en geen zb.. verkeerd opgeslagen dus.. maar had BBB
7 December 2015, 10:00
Volgens minty zijn BBB en BBZ hetzelfde in het stationairdeel, geen wonder dat het stat. pruttelen hetzelfde blijft. Misschien moet je net als Volvo stationair wat rijker en voluit wat armer proberen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Het is geel en het.. | Jambon | 16 | 11.581 |
2 November 2014, 13:42 Laatste bericht: Jambon |
|