Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60
Weet niet waar ik het anders kwijt moet, dus maar ff hier............

Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik overweeg heel serieus een S60 te kopen.

De lol van het dagelijks in de 264 rijden, is niet groot genoeg meer. Ben al een poosje aan het kijken en aan het proefrijden en wegstrepen. Het moet zeker een Volvo blijven. Een V70 wil ik niet, een C70 ook niet (meer) een S80 is echt te groot. Blijft over een S60. Niet heel spannend maar in de goede kleur met de goede opties word ik er toch wel blij van.

De 264 zou dan doorschuiven als tweede auto voor mijn vader zodat een eventuele verkoop nog even uitgesteld kan worden.........of ik tot inkeer kan komen............

Doen of niet?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Als je hier om advies vraagt wil je het zelf niet (echt) 8)

Duuuusss, wat wil je horen????? NIET DOEN!!!!!!!!!!!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
He Peter, uiteraard heb je deels gelijk. Wat ik het liefst wil, is iets moderners erbij. Maar dat kan en wil ik niet betalen. Daar komt bij dat als ik er niet meer dagelijks in rij, de binding snel weg is. Ik ben en word nou eenmaal geen sleutelaar. Dan blijft er dus maar een ding over.........en dat gaat zeker niet van harte. Maar ik weet inmiddels wel echt zeker dat ik niet meer dagelijks in de 264 wil blijven rijden.

Dus.................... :?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Ten eerste ligt het eraan wat je budget is, een mooie S60 met de juiste opties is nog best duur.

Ten tweede, wil je in een voorwiel aangedreven, omhoog gevallen managers auto rijden met een beetje "13 in een dozijn uitstaling"

Maar een T5 is best leuk 8)

Let wel, een dwars geplaatste 5 pitter is duur(der) in onderhoud.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
http://www.autoweek.nl/myreviewautodata....1&cache=no

:oops:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Peter Timmer schreef:Als je hier om advies vraagt wil je het zelf niet (echt) 8)

Duuuusss, wat wil je horen????? NIET DOEN!!!!!!!!!!!

Hier sluit ik me volledig bij aan. Al vind ik de S60 wel een mooi model. Mooier dan de S40 in ieder geval.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Ik begrijp wat je bedoelt, John. De vraag was voor mij zelfs wat algemener: wil ik wel in een moderne(re) auto rijden (of in jouw woorden: 13 in een dozijn, managersauto). Mijn antwoord daarop is (na lang nadenken): Ja, als het maar wel een Volvo is. Toen werd het dus wegstrepen en kwam ik bij de S60 uit.

En idd zijn ze zeker niet gratis, nee.

En onderhoud.......vergeet niet dat ik rekeningen van meer dan 1.000,-- inmiddels bijna gewoon ben gaan vinden. Ook een reden om met de 264 te willen 'minderen'. Heb gister de hele onderhoudshistorie van de S60 die ik op het oog heb, bekeken en van de prijzen die daar op staan, kan ik met een S60 DRIE KEER naar de garage voor de prijs van een grote beurt met de 264.................. :oops:
En op zo'n ding heb ik 12(!) maanden garantie..........

Dus: aanschaf zeker aan de prijs, om te rijden zeker niet duurder en als mijn rekenwerk klopt zelfs goedkoper..................daar schrok ik ook wel een beetje van..............

En die meneer met die slechte ervaringen............mooi k.......
Maar denk dat er voor elk model van elk merk wel pechvogels zijn te vinden.
Antwoord
Wat de onderhoudskosten van je 264 betreft, die moeten zeker omlaag kunnen!! Volgens mij zijn onderdelen na die 12 maanden garantie voor een S60 toch echt iets duurder....
Antwoord
Ze zijn vast wel duurder, maar als je er minder van nodig hebt...... :lol:
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Ze zijn vast wel duurder, maar als je er minder van nodig hebt...... :lol:

Er zit wel meer op en aan dat ook kapot kan Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)