Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thunderbirds are GO!
is bij mijn( te koop staande Big Grin ) GLT al gebeurd, kostte 250,- euro :evil: :evil: :evil: , maar wel nieuwe rubbers en motor gereviseerd+ roest aangepakt :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:is bij mijn( te koop staande Big Grin ) GLT al gebeurd, kostte 250,- euro :evil: :evil: :evil: , maar wel nieuwe rubbers en motor gereviseerd+ roest aangepakt :lol:

Bij mij hadden ze over een bedrag voor het dak dat 2x zo hoog was, bij Webasto Confusedhock: Confusedhock:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
TheSaint77 schreef:eerst die krokante plekken doen zou ik zeggen. En dat dak..tja..ff doorsparen he. Geeft je ook wel veel plezier weer als t functioneerd naar behoren.

Als ik het dit jaar noet doe kan ik een jaar doorsparen :lol: :lol:
Nee laat em eerst maar weer eens probleemloos rijden, de laatste 1,5 maand al genoeg gekost :evil: :evil:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
soms zit het mee, soms zit het tegen...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ondertussen:
[Afbeelding: tbirdsmotorkappen7tf.th.jpg]

na 200 euro aan reparaties om m door de APK te krijgen heeft ie 6 weken gereden.,
Toen is er een Debiel in een Daewoo trauma of een mazda Denial tegenaan gereden.
resultaat bumper in elkaar motorkap krom spatbord krom.
en natuurlijk geen reservedelen te krijgen.
Gelukkig stond er in Hulst een exemplaar, weliswaar uit 1984 maar verder welk het goede plaatwerk.
Die heeft Arjan gekocht.
De delen van de 86 er zijn er al af, nu moeten ze nog van de blauwe 84 er af en weer op de 86er.
Dat gaan we morgen proberen.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Dat je überhaupt het lef hebt om in een Daewoo te rijden is tot daar aan toe, maar dan ook nog eens een andere auto er mee aan rijden... :twisted:
Antwoord
lj_dekker schreef:Dat je überhaupt het lef hebt om in een Daewoo te rijden

Zeer positieve benadering, lj... dus wij rijden Volvo uit lafheid?
Antwoord
nee, uit overweging en overtuiging Big Grin Big Grin Big Grin
(hoedt je voor de rest v/d mensheid Big Grin Big Grin )
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:(hoedt je voor de rest v/d mensheid

...waaronder die tiepjes in die thunderbirdjes...
Antwoord
mwa, ruim 5 meter voiture met 2000kg massa.......who needs a Volvo Big Grin Big Grin Big Grin
[size=9px]besides, wordt Carol's auto, ik ga in de 404 :lol: 8) [/size]
[Afbeelding: glttbird0060bu.th.jpg]
[Afbeelding: glttbird0075pg.th.jpg]
[Afbeelding: glttbird0086pf.th.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)