20 October 2015, 21:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 October 2015, 21:52 door Dopski.)
Badoem Tsss. inderdaad.
Vandaag in de weer geweest met het aansluiten van de kabelboom.
Ik heb een LH2.4 kabelboom uit een '93 er. Dus heb deze stekker.
![[Afbeelding: DSCN0456.jpg]](http://i788.photobucket.com/albums/yy170/jef75765/DSCN0456.jpg)
De contra (rechts) heb ik helaas niet
![[Afbeelding: DSCN0473.jpg]](http://i788.photobucket.com/albums/yy170/jef75765/DSCN0473.jpg)
Uitgaande van het onderstaande plaatje (die dus gebaseerd is op de wat eerdere connector heb ik alle bedrading uitgezocht.
Voorlopig ben ik zover dat ik alle draadjes in de juiste kleur naar het goede punt in de auto heb liggen.
![[Afbeelding: pKsQTXU.jpg]](http://i.imgur.com/pKsQTXU.jpg)
Ik heb het nog niet nagemeten, maar ik heb nu 2 dikke rode over en een lichtrose. De rest heb ik allemaal, maar ga dat dus nog wel even nameten.
Zoek nog een mooie 11pins connector. Die van dezelfde pinnetjes gebruikt maakt als volvo, zodat ik daar geen nieuwe uiteinden aan hoef te maken.
Wat ik nog niet snap is waarom er geen spanning op zekering 4 staat. Er zit namelijk al 2 geel-rood draden op zekering 4 maar heb nog niet ontdekt wat die doen. Volgens mij niets, staat nooit spanning op...
Of is het zo dat het relais de zekering voedt (dus ook vanaf de connector) en vanaf de zekering de brandstofpomp wordt gevoed (en ook de lambda sensor).
De dikke geel-rode van het relais (zie plaatje hierboven) is dan neem ik aan de voedende/aanvoer, en de dunne geel-rode een "afnemer" voor de lambda?
De 2 dikke rode draden die ik over heb zijn denk ik de voeding voor het systeem zelf, ik heb onder de motorkap helemaal niets wat dat betreft. Volgens mij hadden de oudere LH2.4 kabelbomen een zwevende zekering die hing bij de relais bij de accu. Binnenkort weer even verder meten en speuren.
Vandaag in de weer geweest met het aansluiten van de kabelboom.
Ik heb een LH2.4 kabelboom uit een '93 er. Dus heb deze stekker.
![[Afbeelding: DSCN0456.jpg]](http://i788.photobucket.com/albums/yy170/jef75765/DSCN0456.jpg)
De contra (rechts) heb ik helaas niet
![[Afbeelding: DSCN0473.jpg]](http://i788.photobucket.com/albums/yy170/jef75765/DSCN0473.jpg)
Uitgaande van het onderstaande plaatje (die dus gebaseerd is op de wat eerdere connector heb ik alle bedrading uitgezocht.
Voorlopig ben ik zover dat ik alle draadjes in de juiste kleur naar het goede punt in de auto heb liggen.
![[Afbeelding: pKsQTXU.jpg]](http://i.imgur.com/pKsQTXU.jpg)
Ik heb het nog niet nagemeten, maar ik heb nu 2 dikke rode over en een lichtrose. De rest heb ik allemaal, maar ga dat dus nog wel even nameten.
Zoek nog een mooie 11pins connector. Die van dezelfde pinnetjes gebruikt maakt als volvo, zodat ik daar geen nieuwe uiteinden aan hoef te maken.
Wat ik nog niet snap is waarom er geen spanning op zekering 4 staat. Er zit namelijk al 2 geel-rood draden op zekering 4 maar heb nog niet ontdekt wat die doen. Volgens mij niets, staat nooit spanning op...
Of is het zo dat het relais de zekering voedt (dus ook vanaf de connector) en vanaf de zekering de brandstofpomp wordt gevoed (en ook de lambda sensor).
De dikke geel-rode van het relais (zie plaatje hierboven) is dan neem ik aan de voedende/aanvoer, en de dunne geel-rode een "afnemer" voor de lambda?
De 2 dikke rode draden die ik over heb zijn denk ik de voeding voor het systeem zelf, ik heb onder de motorkap helemaal niets wat dat betreft. Volgens mij hadden de oudere LH2.4 kabelbomen een zwevende zekering die hing bij de relais bij de accu. Binnenkort weer even verder meten en speuren.