Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
22 August 2015, 21:27
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 August 2015, 15:35 door Arjan..)
Sorry voor de late reactie.
Aan de dunne rode draad zit een schuifstekkertje en deze komt op de achterkant van de dynamo (spiegeltje helpt bij het aansluiten).
6 en 7 zijn bij mij ook leeg.
De blauwe draad van D (op het schutbord, de groene draad op de foto hoort daar niet) gaat naar het tonnetje bij de carb. Zit daar samen met de rood-blauwe (die vanaf de schutbordstekker komt) in een schuifstekkertje.
Berichten: 1.277
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
De dynamo aansluiting heb ik gevonden door met de telefoon een foto te maken
Die draad die van 8 afkomt gaat dus naar de carb.
Vandaag 100 km gereden zonder dat die aangesloten is, zal hem morgen aansluiten
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Berichten: 1.277
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Berichten: 1.277
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
Deze aansluiting 8 dus van bovenstaand plaatje?
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
23 August 2015, 09:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 August 2015, 15:57 door Arjan..)
De nummering zit een beetje op zijn kop/binnenstebuiten/achterstevoren tov mijn stekker dus lastig om de nummertjes te checken. Ik denk dat het de blauw-rode op nummer 4 is. Hij moet iig tegenover de blauwe of blauw-rode draad die vanaf de auto-kant de stekker in komt (12V bij contact aan geloof ik). Zie ook mijn laatste foto.
Rij 1:
Zwart = oliedruksensor
Geel = KVS tempsensor
Rood = dynamo
Rood-blauw = tonnetje bij carb
Rij 2:
blauw-geel = startmotor
niks
niks
Bruin = bobine (15)
Volgens mij sluit deze de benzinetoevoer af als het contact uit gaat. Vandaar dat je er op LPG gewoon mee kon rijden zonder dat je deze draad niet aangesloten had.