Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stoelbekleding
Mirjam Worseling schreef:...Ik denk dat mijn niet-helemaal-2-rechterhanden hier wat problemen gaan op leveren. Ik zie me die stoelen niet completelijk uit elkaar pulken. Uit elkaar zal wel gaan, maar in elkaar...
Schoonmaken lukt wel Tongue ?! Ze zijn er van het door viezerikken bezeten worden en lang op zolder liggen niet echt 'frisser' op geworden. Ze zijn wel helemaal heel en compleet:

[Afbeelding: img32712cu.jpg]

[Afbeelding: img32725wg.jpg]

[Afbeelding: img32738aw.jpg]
Antwoord
Nu we het toch over schoonmaken hebben en ik dezelfde besmettelijke kluer in mijn 264 heb: iemand nog briljante schoonmaaktips?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Bekleding-/textielreiniger!?

By the way Mirjam; de stoelen lijken beschadigd, maar dat komt doordat er wat materialen op de stoelen lagen; de vorm komt wel weer terug!

Cheerz!
Antwoord
ik gebruik bij zulke stoelen een spuitbus schuimreiniger van Wurth, bedoeld voor de interieurs van touringcars. Werkt heel goed! Zou het niet elke week op je stoel spuiten (lijkt me wat agressief spul).
Antwoord
mooi hoor...! Mirjam, nu kun je weer even vooruit.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Het zijn puike stoelen, inderdaad wel schoon te maken. (Lang leve quick-n-bright), maar mijn hoofdsteunen zijn duidelijk anders. Vierkanter, met van die kussentjes erop. Zijn de stoelen dan niet ook anders? Of is het echt alleen de hoofdsteun???
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
De hoofdsteunen kun je eenvoudig omwisselen, wie was daar ook weer expert in :lol: ?
De bevestiging van de stoelen is altijd al hetzelfde geweest dus dat moet geen probleem zijn.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
zaten ze vast??? 8)

ranzige stoeltje's hoor...moet een hele bus würt op denk.

owen.
uperr
Antwoord
Ranzig of niet; wil je ze nu hebben of niet?! (niet jij Owenmans!)
Antwoord
Confusedhock: :lol: :lol:
uperr
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bruine stoelbekleding volvo 245 1977 gpasmit 1 1.931 14 July 2012, 08:41
Laatste bericht: Laurens Zondag

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)