Berichten: 122
Topics: 30
Lid sinds: Feb 2015
Hallo,
Weet iemand waar ik de revisie set (O-rubbers, dopjes en vulring ) het beste kan bestellen?
Kan dat nog gewoon bij de Volvo dealer om de hoek ?.
Kosten ?.
Ik hoor het graag.
Groet Edwin
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
18 June 2015, 21:55
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 June 2015, 22:02 door Marc1970.)
Bosch 1287010704 en er gaat een wereld voor je open. Hardware kan je bijna altijd hergebruiken, het gaasfilter binnenin kan je eens doorspoelen.
Hier een handige dude:
https://www.youtube.com/watch?v=VFJlTfHyrUk ik heb zitten tobben met 2W lampje, stekkertjes en wasbenzine, kwam ook mooie gruizigheid mee naar buiten (maar zelfs dat maakte voor het lopen vd motor niks uit).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 3.258
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Berichten: 281
Topics: 55
Lid sinds: Jun 2007
Rob schreef:Deze?
Onderwerp: Schuddende motor bij stationair? Rubbertjes injectoren al vervangen???
Scandix

Volgens mij goedkoper dan de Volvo dealer!
Berichten: 3.258
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Ja klopt,
even vragen of ze het in een envelop willen versturen, anders krijg je een grote doos met hoge verzendkosten voor 3 zakjes rubbertjes.
Berichten: 2.475
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
Waarom denk je dat de rubbers vervangen moeten worden?
Onregelmatig bij stationair?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 122
Topics: 30
Lid sinds: Feb 2015
Bedankt allemaal,
ik heb een compleet spruitstuk kunnen kopen. Wil deze geheel reviseren zodat ik hem compleet kan uitwisselen.
Naar mijn idee zou motor idd beter stationair kunnen lopen.
Ga even wat bestellen

mile:.
Gr Edwin
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
De injectors doen echt niet zo veel. Zeker niet als die in een K jet systeem. LH injecteert alle 4 tegelijk, in een vrij groot spruitstuk, en niet eens heel erg dicht bij de inlaatklep. Hierdoor krijg je een spruitstuk vol benzinedamp waar de cilinders om beurten een deel uithalen. Belangrijk is dat de totale hoeveelheid benzine per omwenteling klopt. Eigenlijk net als een carburateur dat doet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969