Topics: 21
wouter.vandergaast schreef:ja hoe zit dat nou?
Met die koppelingen werkt toch iets makkelijker. Zo kan ik er nu gemakkelijk een sensor tussen schroeven.
Daarnaast is dit met het aansluiten dadelijk in de auto ook gemakkelijker.
Het is niet zo dat het moest alleen wordt het geheel wat netter en wat makkelijker sleutelbaar. Geen slangen die vastzitten met slangklemmen
waar je vervolgens de slang niet meer fatsoenlijk van los krijgt. Dus als er in de toekomst andere injectoren in moeten is het koppeling los en klaar.
Zo dit weekend ook nog een paar uurtjes gewerkt.
Kachel verwijderd
Voorfront verwijderd.
Met goed gereedschap binnen een uur ook de gehele remmen en toebehoren aan de voorkant verwijderd. leidingen zaten vast dus deze heb ik door moeten slijpen.
Binnenkort nog maar eens goed poetsen valt toch allemaal wel mee, beetje remmen reiniger doet wonderen,
Topics: 163
Dat gaat snel de goede kant op!
Topics: 3
nick740 schreef:Met die koppelingen werkt toch iets makkelijker. Zo kan ik er nu gemakkelijk een sensor tussen schroeven.
Daarnaast is dit met het aansluiten dadelijk in de auto ook gemakkelijker.
Het is niet zo dat het moest alleen wordt het geheel wat netter en wat makkelijker sleutelbaar. Geen slangen die vastzitten met slangklemmen
waar je vervolgens de slang niet meer fatsoenlijk van los krijgt. Dus als er in de toekomst andere injectoren in moeten is het koppeling los en klaar.
oke nu snap ik het dat is inderdaad wel handig ja.
mooi project! ik volg het al even maar dit is de eerste keer dat ik wat zei.
Zo weer een aantal uurtjes bezig geweest.
radiateurbalk verwijderd, deze ga ik nieuw bestellen zodat deze bij het richten van de auto weer gemonteerd kan gaan worden.
bekende rottigheid, verder is de auto niet rot
Ik heb Dubro gebruikt om de auto schoon te maken wat een wondermiddel. Werkt beter dan remmen-reiniger.
Ik wil de auto nu nog een keer door de wasstraat halen om ze goed te cleane. Binnenkort kan de auto gericht worden, auto is verder helemaal kaal alleen de voorruit er nog uit.
Topics: 18
Door de wasstraat zeg je..
PB240 schreef:Door de wasstraat zeg je..
Ja zekers, kabelboom in een plastic zak. en de hogedruk reiniger er door.
Setje big brakes gekregen.
Dienen nog wel gereviseerd te worden.
Topics: 40
Nice, waar komen ze vanaf?
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Topics: 3
mooie remmen! ga je daar zelf steuntjes voor ontwerpen en maken?
jij zegt dat jou auto op de richtbank moet maar is die krom dan? wat is er mee gebeurd?