Berichten: 2.430
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
Mooi blok met weinig KM neem ik aan?
Uit een van de latere 740-ers?
Mooi project. Ik zal het in de gaten houden. Doe min of meer hetzelfde.
Gegroet
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 11.654
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Dopski schreef:Nee, voorlopig niet. Heb al een electronisch signaal op de achteras etc dus ben niet gebonden aan kabel aangedreven bakken. Als ik via de gaffel het huis in gluur ziet het er nog fris uit binnen, dus was eigenlijk niet eens van plan de M47 los te halen, gewoon zo erin.
Er zat zo'n zelfde stempel op als bij Jambon, voordat ik het wist had ik hem al weggepoetst.
..exact..!
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
skidje schreef:Mooi blok met weinig KM neem ik aan?
Uit een van de latere 740-ers?
Mooi project. Ik zal het in de gaten houden. Doe min of meer hetzelfde.
Gegroet
Klopt, maar weinig bijzonders. Geen squirters etc etc. Gewoon een B230F met weinig km's inderdaad, uit een 1990 744.
Heb nog een o.a. een VX3 as. Waarschijnlijk ga ik die proberen.
Weet niet wat ik eerst doe. De B200K even laten zitten en de randapparatuur, kabelbomen etc alvast inbouwen. Of juist andersom; motor alvast overhangen en alleen het B200K spruitstuk even gebruiken om LPG in te ademen.
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Zit een beetje op ebay te kijken voor in tank pompjes. De drukregelaar op de redbloks is volgens mij max 3 bar. Met 5 bar pomp heb je dan toch ruim voldoende?
Zoiets...
http://www.ebay.nl/itm/255LPH-Electric-F...25a115d890
Berichten: 2.430
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
Dop, kijk eerst eens goed in het ontstekingsgat of er geen vertanding zit? Veel van de 740 blokken hadden gewoonweg dezelfde tussenas als de 240. zeg net je oproep bij de M-as verkoop.
Berichten: 9.991
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Ik heb de tussenas. Je hebt pb.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
skidje schreef:Dop, kijk eerst eens goed in het ontstekingsgat of er geen vertanding zit? Veel van de 740 blokken hadden gewoonweg dezelfde tussenas als de 240. zeg net je oproep bij de M-as verkoop.
Dan moet eerst die vriesplug eruit...
Berichten: 2.430
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
Dopski schreef:Dan moet eerst die vriesplug eruit...
die moet er toch uit als je niet direct met wasted spark verder ga....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Hoop binnenkort wat te horen van de bti broeders.
Berichten: 6.731
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Dopski schreef:Zit een beetje op ebay te kijken voor in tank pompjes. De drukregelaar op de redbloks is volgens mij max 3 bar. Met 5 bar pomp heb je dan toch ruim voldoende?
Zoiets...
http://www.ebay.nl/itm/255LPH-Electric-F...25a115d890
Iemand een idee?