27 February 2015, 00:01
Ik is mij nooit duidelijk geworden wat die speling zou moeten zijn. Als je de shim (dunne ring) op zijn plek doet, leek het mij wel in orde...
Het is geel en het.. V1.2
|
27 February 2015, 00:01
Ik is mij nooit duidelijk geworden wat die speling zou moeten zijn. Als je de shim (dunne ring) op zijn plek doet, leek het mij wel in orde...
We zullen het meemaken Dobbert..
Inmiddels noppes uitgevoerd omdat er uit mij ongeveer net zoveel druppelt als uit het carter zeg maar.. Alleen daags daarvoor nog heel even in het VOD geweest en eens uitgezocht waarom het zo echoot in de auto... ...nu weet ik waarom, en warempel, gewoon 103 stuks niet meer terug te vinden achterin..!! en de collega die mee hielp zoeken onderging bijna hetzelfde lot.. :eek:..! ...anywho, binnen was het ook weer leuk, zonnig ook.. ...laatste generatie 2.0 diesel, rood spuiten er erin hangen.. alhoewel, half jaar oud en een nieuw gasklephuisch.. mwa, kinderziekte.. (heb ik nu ook immers..) (hopenlijk zondag over) (anders een doos Tena op het Imperiaal)
2 March 2015, 16:37
En dan de Polestar behandeling geven: 235 pk uit een 2 liter diesel. Dan maar geen redblock :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
7 March 2015, 19:03
Paar dingetjes van MP geplukt, een linker en een rechter dingetje om precies te zijn.. dingetjes komen vaak in paren of setjes.. soms beide ook.. ( :lalala
![]() ...dit was na het 'uitkoken' in soda en een beetje azijn, alle aangeplakte roest verwijderen, de restanten van de vorige auto zeg maar.. je kunt zien dat er op beide matte plekken zitten van het 'zandstralen' door wegvuil, dat heb ik zo goed mogelijk met m'n dhz polijstsetje getracht terug te brengen tot een redelijk goed glimmend oppervlak.. ...er hoort nog een rubberen/vinyl stripje onderen langs, heb ik nog niet gevonden. Dat zal helpen de pasvorm te overbruggen want die is niet geheel 'you from it'.. ..en nog wat RVS schroefjes zoeken die er bij passen..
7 March 2015, 19:23
Leuk! Die zie je niet vaak!
Ik zag dat je er op had geboden haha
Volvo 142S - 1973
Felix
7 March 2015, 20:32
ik vindt ze wel wat hebben.. je hebt ze ook aan de andere kant, maar da's achteraf wat overkill..
7 March 2015, 22:05
Je hebt ze wel mooi opgeknapt trouwens!
Ik moet nog steeds mijn rubberen spatlappen aan de achterkant fixen. Die heb ik erafgehaald voordat ze er zelf af zouden vallen.
Volvo 142S - 1973
Felix
7 March 2015, 22:11
daar heb je tegenwoordig RVS steuntjes voor, ipv lassen er tegenaan schroeven..
16 March 2015, 22:27
dus, vanmiddag nog ff van het late licht gebruik gemaakt, heerlijk, M46 ontvet en zo.. Zomerbandvelgen gewassen voor de wisselactie.. Onder de vette bende kwam op het deksel van de M46 de tekst 265 tevoorschijn. Het is een andere bak dan ik gebruikt heb, en dit staat er met zwarte verf op 'gestempeld', nu bijna niet meer door het ontvetten, maar iig heb ik het niet op de anderen gezien..
Wie weet of deze voor een 265 bedoeld is geweest misschien? En daardoor een andere verhouding heeft..? En met wie..?
16 March 2015, 22:49
Gertrag 265 bak van een 160-serie?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Het is geel en het.. | Jambon | 16 | 11.510 |
2 November 2014, 13:42 Laatste bericht: Jambon |