Kijk ik eens een paar maanden niet, gaan ze met het idee aan de haal
De espace velgjes liggen hier zeer ongeduldig in de garage te wachten, met verplaatst hart en uitgedraaid naafgat. Nog ff kleurtje kiezen, coaten en banden regelen.
Eindelijk... ze zitten eronder, incl. Pirelli P-Zero's. Vanwege APK afkeur heb ik deze klus maar eens afgemaakt.
Omdat ik de wieldoppen met bevestigingsschoef wilde monteren, zoals ook gebruikt bij oa. de 164, heb ik een special beugeltje gemaakt om dit voor elkaar te krijgen.
Ben tevreden en de rijeigenschappen vallen zeker niet tegen, was namelijk nog even bang voor het comfort.
Hansepans schreef:Kijk ik eens een paar maanden niet, gaan ze met het idee aan de haal
De espace velgjes liggen hier zeer ongeduldig in de garage te wachten, met verplaatst hart en uitgedraaid naafgat. Nog ff kleurtje kiezen, coaten en banden regelen.
Naar welke ET waarde zijn deze velgen gebracht? De standaard van Espace heeft 50 dus ik zou eventueel de spacers van 25 moeten toepassen voor een perfecte passing. Maar het lijkt me aangenamer om de wielen achter een et-waarde te geven van minder dan 25 zodat ze iets meer uitsteken en vooral omdat ze op de achteras toch al dichter bij elkaar staan.