Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Dat gaat helemaal goedkomen zo te zien.
Ga je de grille met de ronde koplamphouders niet gebruiken dan heb ik wel interesse.
Antwoord
Arn02 schreef:Lekker bezig. Probleem al weer opgelost zo te zien. Waar spuit je het plaatwerk mee, zo in je (woon)kamer?

Door een verhuizing kan ik doen en laten in dit huis wat ik wil zo lang de muren maar blijven staan. Een hele motorkap spuiten met spuitbusjes wordt niet mooi denk ik en een compressor heb ik niet. Dus ik heb ervoor gekozen om het te rollen, dat heeft met mn bootje altijd een mooi resultaat opgeleverd. (Rollen met een roller en dan snel met een hele zachte kwast erachteraan om het glad te strijken).
Mocht het niet snaarstrak zijn, dan is het alsnog een wat dikkere laag (in een aantal keer) die ik later kan polijsten zodat het alsnog gaat blinken :coolest:. De kap was altijd al mat en het zijscherm gespikkeld dus zal altijd een verbetering zijn :rologen:.
Antwoord
wat gaat ie mooi worden! Maaruh... je kunt nog altijd je 911 pakken toch? Of je alfaatje?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Die staat ook ff stil, olielekje... (gaat stiekem best een hoop in).
Antwoord
rechthoekige koplampjes heb je ook?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
je hebt gelukkig een warm plekkie..! heb je 2K gebruikt..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
nee "gewone" industriële (auto)lak
Antwoord
beter plekje voor die spullen als bij ons in tuin...
Antwoord
106 is prima spul, zeker beter als fietsenWink
Succes met het herstellen van je auto!
Antwoord
Zo inmiddels zitten er drie lagen op.
Begint al aardig te glimmen. Gisterenavond de laatste laag erop gezet en was vandaag al hard, maar nog niet keihard, voor de zekerheid monteer ik alles morgen pas.
Na een maand of wat ga ik eens een poging wagen om de boel te polijsten.
Hier alles weer bij elkaar, glimt best goed:
[Afbeelding: th_20150103_175237_zps09ff84c2.jpg] [Afbeelding: th_20150103_145136_zpsc375c38f.jpg] [Afbeelding: th_20150103_175433_zpsc1e737aa.jpg]
Heb ervoor gekozen om alles wat achter de grille of lampen valt mat zwart te maken. Ziet er net even wat mooier uit. Bij mn vorige front had het ook die kleur, maar dat was volgens mij vooral van het vuil. Enkele gedeelten waren wel origineel zwart, het onderste deel van het "toeter-stangetje" bijvoorbeeld. De onderste plaat is normaal alleen carrosseriekleur, bij mij alleen nog het voorste randje.

De reden waarom het best een mooi moment was om het spatbord te vervangen ook al was die niet geraakt. (iemand interesse in de oude? stuur maar een PB)
[Afbeelding: th_20150103_144657_zps7b7ecbf3.jpg]

henqui schreef:rechthoekige koplampjes heb je ook?
Lampjes? Aquariums zijn het zowat Tongue. Maar ja die rechthoekige heb ik ook en ga ik als eerste proberen. Ben benieuwd hoe dat staat. Als het bevalt heb ik voor eentje tzt een betere spiegel nodig.

Lukie5704 schreef:Dat gaat helemaal goedkomen zo te zien.
Ga je de grille met de ronde koplamphouders niet gebruiken dan heb ik wel interesse.
De koplampomlijstingen heb ik dubbel (die op de foto rechts bij de muur), maar weet niet of alles helemaal heel is, sommige delen van het kunststof miste een pinnetje.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)