25 March 2014, 21:46
hopelijk vallen ze wat in goede volgorde
men pv'ke van '53
|
25 March 2014, 22:05
aan de beginnelingen zoals ikzelf hou rekening met aanhaal momenten,
dikte van shims om de speling van u rollementen te regelen, als je de tandwielen verwijderd na bv een straal beurt (buitenkant) en terug monteerd ,doe dit samen met een meet toestel om achteraf grote schade te vermijden, beter afblijven als alles goed is en geen speling heeft en nog mooie olie bezit, ik wou koppig de buitenkant gestraald zien en dacht alles goed afgesloten te hebben ,niet dus ,zodoende heel het tandwielhuis uiteen om grondig te kuisen :frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty: en dan terug monteren ,een geluk heeft iedereen wel een vriend met wat gezonde kennis en is alles na veel zweten en vloeken toch goed gekomen :crazy::thumb:
25 March 2014, 22:15
en zo zag hij eruit toen die eronder uit kwam bij de demontage .
nu momenteel met afwerken van de voortrein bezig ,die zal morgen klaar staan, word vervolgd :rapture:
25 March 2014, 22:30
Poepoe dat ziet er chique uit zeg. Mooi hoor.
Je hebt nu geupload op het forum. De bestanden worden dan opgeslagen als attachment. Ik zou er voor een langer topic zoals deze voor kiezen om een plaatjeshostingsite te gebruiken, dan weet je zeker dat de afbeeldingen op lange termijn er ook nog zijn. Zelf vind ik photobucket.com wel handig. Dan heb je zelf wat meer controle zoals grootte, volgorde en het aantal berichtjes per bericht etc.
1 April 2014, 20:21
ondertussen toch nog even wat kunnen afwerken ,
![]() nu alles terug een beetje oppoetsen ,afstellen en smeren en kan gemonteerd worden,
25 April 2014, 16:08
beetje een update ,
ondertussen de achteras ,voortrein en motor kunnen plaatsen, nu kunnen we dus verder met de rest een beetje te beginnen aanbouwen, en zo is ook ineens de kleur bekend voor iedereen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
25 April 2014, 16:57
Zozo, ziet er netjes uit! Nu lekker afbouwen :-)
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht Volvo S70 '97 Verkocht Volvo V70 '08 --> Daily driver Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
25 April 2014, 17:26
Spuitwerk ziet er superstrak uit. Hoeveel lagen zijn erop gegaan? Tussen de spuitlagen nog gepolijst?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|