Houdt Tradera en Blocket mar in de gaten, in Zweden wordt behoorlijk met PV's gewerkt, nog handiger is je op facebook aanmelden bij https://www.facebook.com/groups/31008936...0/?fref=ts.. en daar de vraag stellen..
21 March 2014, 23:18 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 March 2014, 23:20 door pv'ke.)
ja nr 1 , merci alvast voor de moeite,
ja heb via facebook ook al dingen ondekt ,alleen mijn zweeds is vrijwel nihil ,maar kan altijd proberen ,
dank je voor de tip
Mooi projectje. Maar kijk uit als ie af is je niet gaat ongevraagd gaat figureren in Slechtste chauffeur van Nederland of hoe dat programma ook het, met die Jan Doedel.
pv'ke schreef:ja nr 1 , merci alvast voor de moeite,
ja heb via facebook ook al dingen ondekt ,alleen mijn zweeds is vrijwel nihil ,maar kan altijd proberen ,
dank je voor de tip
gogel-translate helpt, en veel spreken daar engelsch..
heb dus gebruikt gemaakt van jullie tip ,en ja hoor al een heater controler gevonden via facebook :-)
zeer vriendelijke en behulpzame mensen ,dus dank je wel,
ene heb het filmpje al meermaals bekeken en ppfffffff niet te vatten voor de gedupeerde ,
laat ons allen daar maar van gespaard blijven wand ik denk dat er velen zijn zoals ik die er mischien 3 a 4 x de kosten hebben ingestoken dan dat ie ooit waard zal zijn
hierbij nog een paar foto's van de gerealiseerde werken tot hiertoe mile:
motor ligt netjes klaar ,met VHT motorverf gelakt in het alu-zilver met blinkende lak ,
de achteras gewone zwarte semi blinkende lak,
achteras moet nog wel aan de remmen bijgesteld worden en de as moeren erop,
en kan dan netjes onder de wagen gehangen worden , :clap2:
blijkbaar neemt de pc hier maar een paar foto's aan want wou de achteras montage van a tot z hierop zetten maar nam het niet aan ,
of moet ik dit anders doen :whistle: