10 March 2014, 14:01
Krijg steeds meer moeite met mijn wagen zonder stuurbekrachtiging in combinatie met mijn reuma.
Is achteraf inbouwen moeilijk en/of kostbare zaak?
Is achteraf inbouwen moeilijk en/of kostbare zaak?
stuurbekrachtiging
|
10 March 2014, 14:01
Krijg steeds meer moeite met mijn wagen zonder stuurbekrachtiging in combinatie met mijn reuma.
Is achteraf inbouwen moeilijk en/of kostbare zaak?
10 March 2014, 14:04
zullen er genoeg zijn nu er aardig wat 90er+ op de (helaas slopers..) markt komen..
10 March 2014, 15:46
Is er bij de oude modellen niet een verschil in krukaspoelie?
Stuurhuis en pomp van een nieuwer model geen probleem, heb ik vast wel onder een sloper.
10 March 2014, 16:48
Heb het laatst ook gedaan in mijn '82-er.
Makkelijk en niet kostbaar. Even alles bij elkaar snorren (stuurhuis, verkorte stuurstang, pomp, poelie, steun, v-snaar, misschien een paaar nieuwe stofhoezen en fusees) en paar uurtjes sleutelen. Wel even laten uitlijnen na de tijd. Alles bij elkaar €100~€150. Probeer wel een "licht" stuurhuis te vinden (ZF / TRW) en niet zo'n loeizware Cam gear) Check En ook een nieuw type pomp/reservoir (Check Liever niet oude type. ![]()
12 March 2014, 11:42
Stuurhuis en pomp, en reservoir heb ik hier ook nog wel liggen,
zit nog onder een 242 uit 76, bij intresse hoor ik het wel,
12 March 2014, 14:13
@Rikkert Ben al in onderhandeling.
Mocht e.e.a niet lukken dan meld ik me. Bedankt. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|