18 October 2014, 22:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 October 2014, 23:21 door Nicolaas H.)
Ik ga er ook nog eens naar kijken. Moet het zo zijn dat de schakelaar onder de passagiersstoel contact maakt als er iemand op zit? Of als je er een zak aardappelen neerzet?
Of mag ie dan juist geen contact maken?
Misschien moet ik dat hele Europese systeem vergeten en het aansluiten op de Amerikaanse manier. Hoewel dat Europese systeem dat waarschuwt voor losse gordels van bestuurder Ãn passagier vind ik wel charmant. Misschien moet ik ÃÃn van de bruine kabeltjes [EU] verbinden met GF/2. Deze zorgt namelijk voor de gronding van beide stoelen.
De gele kabeltjes losmaken en op GF/L zetten en de andere polen van de lampjes op S van de gong.
Is dat wat?
Het mooie is vooral dat ik nu alle ontbrekende 'touwtjes' eenvoudig kan traceren. [Hoop ik!]
Of mag ie dan juist geen contact maken?
Misschien moet ik dat hele Europese systeem vergeten en het aansluiten op de Amerikaanse manier. Hoewel dat Europese systeem dat waarschuwt voor losse gordels van bestuurder Ãn passagier vind ik wel charmant. Misschien moet ik ÃÃn van de bruine kabeltjes [EU] verbinden met GF/2. Deze zorgt namelijk voor de gronding van beide stoelen.
De gele kabeltjes losmaken en op GF/L zetten en de andere polen van de lampjes op S van de gong.
Is dat wat?
Het mooie is vooral dat ik nu alle ontbrekende 'touwtjes' eenvoudig kan traceren. [Hoop ik!]
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]