Topics: 9
Weet iemand wat voor effect hulpveren hebben op het uiterlijk van m'n auto (hoogte van "'t kontje")? enuiteraard of het verschil bij zware lading echt duidelijk merkbaar is :?:
Fashionably late is so half an hour ago
Topics: 6
Ik heb er hulpveren in laten zetten, heavy's. merk is me even ontschoten
kontje omhoog ong. 5cm. ligt gelijk en mooi met be-lading, zonder lading stuiterend op heuvels dus rustig aan.
zoek (zoekfunctie>hulpveren) ook even bij de buren
http://www.volvo240-260register.nl/forum
uperr
Topics: 6
Citaat:een set schokbrekers met iets verzwaarde veren
mischien is dat zo maar iets zwaardere veren zegt ook weer dat het niet genoeg is.
ik ervaar een prima rijgedrag, zeker met zware lading. alleen leeg over die drempeltjes in de wijk tja..........
owen.
uperr
Topics: 9
Dus eigenlijk hep ook hier ieder voordeelz'n nadeel en andersom...Ik ervaar in elk geval dat ik zonder hulpveren en met zware lading en gruwelijk slecht weggedrag heb bij hogere snelheden (snelweg) en veiligheid gaat voor. Mijn vriendin rijdt in een 440 met hulpveren en daar merk ik in elk geval niets bijzonders aan qua stuitergedrag bij drempeltjes.
Ik ga t dus maar gewoon doen en dan maar uitproberen
Fashionably late is so half an hour ago
Topics: 41
weet iemand of 740 hulpveren passen op een 240??
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 135
ik denk van niet
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 3
ik rij op gas en door de tank hangt m'n 242 L ook erg achterover.
Zijn er nog andere oplossing dan hulpveren? ik heb ook gehoord over klossen, maar dat is wel weer erg primitief.