Topics: 38
DennisvdB schreef:Ik ga vanavond een paar gedetailleerde foto's maken, maar bij deze dus alvast een teaser.
En toen hebben ze je ook gedwongen dit te zeggen? Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd...
Topics: 288
Krijg er eigenlijk wel dors van...
Topics: 40
haha..
Ik ben ooit met de Opel C Kadett-club Belgium/Holland naar een Historisch Festival geweest in Raalte..
Opzich wel gaaf, want stonden veel oude auto's, trekkers, vrachtwagens etc. maar tijdens dat festival werden ook de middeleeuwen nagespeeld, dat is pas sneu.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Topics: 18
Hoe zo sneu? Ik heb mijn 242 verkocht, om een mooi zwaard daarvoor aan te kunnen schaffen..
Topics: 39
Estoque schreef:bla... etc. maar tijdens dat festival werden ook de middeleeuwen nagespeeld, dat is pas sneu.
Ligt eraan. Werden er mensen echt geradbraakt of gevierendeeld? Alleenstaande vrouwen verbrand? Honden met builenpest in stukken gesneden en over de stadsmuur gekattapulteerd? Dan zou het best amusant kunnen zijn.
Topics: 60
Arn02 schreef:Ligt eraan. Werden er mensen echt geradbraakt of gevierendeeld? Alleenstaande vrouwen verbrand? Honden met builenpest in stukken gesneden en over de stadsmuur gekattapulteerd? Dan zou het best amusant kunnen zijn.
[video=youtube;JQ8jGqdE2iw]http://www.youtube.com/watch?v=JQ8jGqdE2iw[/video]
Topics: 288