23 January 2014, 00:46
Ik was vandaag bijna volvo rijder geweest....Een 940 van de eerste eigenaar getroffen bij een handelaar. In eerste instantie heel sterk het idee als je 17 jaar een auto hebt moet je wel een liefhebber zijn. Ik stond op het punt om de auto over te gaan schrijven en zag twee kleine deukjes in de achterklep. Intuïtief voelde ik aan niet doen! Ik heb dit twee keer eerder in mijn leven genegeerd en er de "prijs" voor betaald. Dus het was misschien wat sneu maar kon later onderweg naar huis wel de vinger op de zere plek leggen. Bij het eerste bezoek trof ik de auto als enige nat aan. Had die dag gemiezerd dus tja....vandaag zag ik allemaal polijst sporen op de kunstof bumpers. Waarom zoveel werk zo'n goedkope auto? Tevens was de uitlaad aan elkaar gebakken. Dus al met al het idee dat het een werkhok is geweest, die voor de verkoop opgelapt wordt.
Dus ik zal de zoektocht voortzetten, uiteraard als er ontwikkelingen zijn hou ik jullie op de hoogte.
Dus ik zal de zoektocht voortzetten, uiteraard als er ontwikkelingen zijn hou ik jullie op de hoogte.