Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1800s '67
Citaat:Dash is er uit en de kabelboom gelabeld.

Labelen als in "schilderstape beschrijven met een pen en dat op de draadjes plakken?"
Of zie ik dat fout op de foto?
Zo vaak de mist mee ingegaan (tape laat los, pen niet meer te lezen (vergaat of wordt vet/vies etc.)
Gewoon zo'n dymo/brother label-ding kopen (10,- bij de Aldi)
Maak je de mooiste labels mee en kan voor altijd blijven zitten.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Die verwachte ik al, label machine ligt al klaar Wink.
Antwoord
goed plan..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Het hemeltje is er uit en is zo goed als helemaal heel gebleven. Er is ÃÃn plekje in het hout wat licht beschadigd is, maar dit kan volgens mij gewoon gelijmd worden. Verder is het hemeltje alleen een beetje stoffig en gewoon 'oud'. Zou het opnieuw bekleed kunnen worden?

[Afbeelding: 2yphugy.jpg]

Ook de voor- en achterruit zijn er uit, toch ook nog weer enkele kleine verassingen in de raamsponning:

[Afbeelding: 2ephx6u.jpg]

De achterraam sponning valt wel mee, deze gaten horen hier niet neem ik aan

[Afbeelding: wbt0r9.jpg]

[Afbeelding: 2vseplu.jpg]

Sponning van de voorruit is wat minder:

[Afbeelding: 28wf6v9.jpg]

[Afbeelding: voa8zp.jpg]

[Afbeelding: jajeqh.jpg]

Ook het blok nog flink onder handen gehad met ontvetter en de staalborstel als voorbereiding voor een verse rode kleur. De bak + overdrive moeten nog.

[Afbeelding: vhb7l1.jpg]

Iemand enig idee of deze vriespluggen origineel zijn?

[Afbeelding: 1zyfznk.jpg]

En deze moet ik ook repareren. Ik las ergens op deze site al iets over een reparatie d.m.v. opnieuw vullen, iemand hier goede ervaringen mee?

[Afbeelding: 5xszsj.jpg]

[Afbeelding: 5ewdva.jpg]
Antwoord
hemeltje zou je nog met Jif kunnen proberen.. die vriespluggen zijn heel apart, wellicht is het blok al eens gereviseerd, ze zien er uit als universeel, ik verwacht dat de hol staan en door aandraaien worden ze vlakker en neemt de omtrek toe..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Ga hier eens kijken voor je bekleding: http://www.vp-autoparts.com/main.aspx?pa...gidlevel=0
Ik heb hier laatst een compleet interieur voor mijn 144s gekocht en dat was niet te onderscheiden van het origineel.
http://volvolvo.nl/threads/12774-witte-e...144s/page2
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)