Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LH2.4 expert in het zuiden
Ik weet niet wat zijn onderhoudstarief nu is. Jaar of 10 geleden was hij met onderhoud goedkoper dan de dealer. En ongeveer even duur als andere Volvo garages als Estate service, Nordicar, enz.
Antwoord
Je kan voor weinig een compressietester online scoren. Twee tientjes of zo. Heb je ook de stappenmotor al nagekeken en schoongemaakt? Ook gelijk de slangen van de stationairomloop. Tenzij het een vreemd electrisch probleem is zou dit toch zelf op te lossen moeten zijn.

PS ik heb nog een b230f ecu liggen als je er eens nodig hebt om te testen of het probleem daar in zit, maar die kans lijkt me klein.
Antwoord
Drk, wij hebben een compressietester in de schuur liggen. Als je wilt mag je ook mijn computer lenen (heb ik destijds nog van jou overgenomen, dus dat zal wel een goeie zijnSmile )
Antwoord
Heb jij nou ook die koudstartinjector erop zitten op het huidige inlaatspruitstuk? Misschien dat het daar aan ligt.
Antwoord
Volgens mij vroeg Drk of men iemand weet die z'n auto af kan stellen?
Groeten van Frans
Antwoord
Aan de LH 2.4 valt weinig af te stellen dacht ik. Waarschijnlijk toch een onderdeel als de LMM of cis-klep die niet of slecht functioneert.
Antwoord
v700r schreef:Volgens mij vroeg Drk of men iemand weet die z'n auto af kan stellen?

Klopt, maar ik luister nooit naar dat jong.
Antwoord
Haahahaha.
Groeten van Frans
Antwoord
markfranken schreef:Drk, wij hebben een compressietester in de schuur liggen. Als je wilt mag je ook mijn computer lenen (heb ik destijds nog van jou overgenomen, dus dat zal wel een goeie zijnSmile )
Thanks, ik laat wel weten als ik daar een keer gebruik van wil maken.
Antwoord
DennisvdB schreef:Heb jij nou ook die koudstartinjector erop zitten op het huidige inlaatspruitstuk? Misschien dat het daar aan ligt.
Ja, maar inmiddels een andere. Daar ligt het niet aan. Afgekoppeld loopt ie net zo beroerd.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)