Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LH2.4 expert in het zuiden
Wie heeft er zin en tijd om m'n witte 240 een keer fatsoenlijk af te stellen? Of kent er iemand die veel verstand heeft van B2XX blokken met LH2.4?
Het blok schudt stationair erg en start niet mooi. Ik weet zelf niet goed waar ik het moet zoeken.

Het liefst iemand in Brabant/Limburg.

Ik zal de uren netjes vergoeden. Graag info via PB.
Antwoord
LPG of peut?

Lijstje wat ik zou afwerken:

- Bougies vervangen
- bougiekabels/bobinekabel vervangen
- Nieuwe Verdelerkap
- Nieuwe Rotor
- Injectorrubbertjes vervangen
- Gasklephuis schoonmaken
- Eventueel luchtfilter vervangen

5 tientjes en 2 uur verder en je herkent je auto niet meer (of er moet iets ernstigs aan de hand zijn)
Heb je een evt storing al uitgelezen?

[h=1]Onderwerp: Kleine beurt[/h]
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:LPG of peut? Peut

Lijstje wat ik zou afwerken:

- Bougies vervangen = vervangen
- bougiekabels/bobinekabel vervangen = vervangen
- Nieuwe Verdelerkap = vervangen
- Nieuwe Rotor = vervangen
- Injectorrubbertjes vervangen = vervangen
- Gasklephuis schoonmaken = schoongemaakt
- Eventueel luchtfilter vervangen = vervangen

5 tientjes en 2 uur verder en je herkent je auto niet meer (of er moet iets ernstigs aan de hand zijn)
Heb je een evt storing al uitgelezen? Geeft geen storingen aan.

[h=1]Onderwerp: Kleine beurt[/h]

Daar ligt het dus niet aan.
Antwoord
Jammer
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Al een compressietest gedaan Dirk?
Antwoord
Arn02 schreef:Al een compressietest gedaan Dirk?
Nee, dat niet. Ik heb niet zo'n apparaat tot mijn beschikking.
Antwoord
Een Volvo 240 expert in het zuiden is Schmidt Gemert. Carlo is een wandelend werkplaats boek ken alle onderdelen uit zijn hoofd.
Antwoord
volvo 245 SE 1992 schreef:Een Volvo 240 expert in het zuiden is Schmidt Gemert. Carlo is een wandelend werkplaats boek ken alle onderdelen uit zijn hoofd.
I can't afford that. Die beste man vraagt bizarre prijzen voor zijn 240's. Ik verwacht dat zijn onderhoudstarief ook niet gering is.
Nee, ik ben meer op zoek naar een fanatieke forummer. Ik heb JW240 al een berichtje gestuurd.
Antwoord
Koelwatertemperatuursensor een keer doorgemeten? Staan waarschijnlijk wel weerstandwaarden in de Greenbooks.
Kan me voorstellen dat ie slecht start doordat de koudestartverrijking (choke) niet werkt. Blijft ie ook schudden als ie al wat warmer is?
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Volvo 142 B23 schreef:Koelwatertemperatuursensor een keer doorgemeten? Staan waarschijnlijk wel weerstandwaarden in de Greenbooks.
Kan me voorstellen dat ie slecht start doordat de koudestartverrijking (choke) niet werkt. Blijft ie ook schudden als ie al wat warmer is?
Hij begint op 3 pitten voor ongeveer 100 meter, eenmaal warm schudt ie net zoveel als wanneer ie koud is.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)