23 November 2013, 14:13
De ruitenwissers van mijn Amazon zitten een beetje vast.
Als ik ze aanzet hoor is een keiharde: TAKTAKTAKTAKTAKTAK en gebeurt er nix.
Ik heb de asjes aan de buitenkant flink in de WD40 gespoten en als ik nu de rechter ruitenwisser met de hand meehelp dan gaat hij weer heen en weer.
Zodra ik hem loslaat, staat alles weer stil en TAKTAKTAKTAK. (alsof een tandwiel iets aan probeert te drijven wat vast zit).
Ik heb niet het idee dat de motor kaduuk is, want dan zou er nix gebeuren als ik met de hand meehelp.
Welk tandwiel/asje moet ik dan aan denken.
Alles is vreselijk ingebouwd diep onder het dash.
Heb weinig zin dit er uit te halen.......
Ergens een overzichtsfoto/tekening te vinden? (Haynes word ik ook niet veel wijzer van op dit punt).
Als ik ze aanzet hoor is een keiharde: TAKTAKTAKTAKTAKTAK en gebeurt er nix.
Ik heb de asjes aan de buitenkant flink in de WD40 gespoten en als ik nu de rechter ruitenwisser met de hand meehelp dan gaat hij weer heen en weer.
Zodra ik hem loslaat, staat alles weer stil en TAKTAKTAKTAK. (alsof een tandwiel iets aan probeert te drijven wat vast zit).
Ik heb niet het idee dat de motor kaduuk is, want dan zou er nix gebeuren als ik met de hand meehelp.
Welk tandwiel/asje moet ik dan aan denken.
Alles is vreselijk ingebouwd diep onder het dash.
Heb weinig zin dit er uit te halen.......
Ergens een overzichtsfoto/tekening te vinden? (Haynes word ik ook niet veel wijzer van op dit punt).
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)