14 November 2013, 22:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 November 2013, 12:20 door Lukie5704.)
Net naast de mooie blijvend belastingvrije 244 gegrepen die vanavond is verkocht.
Deze had een beige Pullman interieur waarnaar ik op zoek ben. Deze had tevens de hoofdsteunen achter.
Deze moet wel echt in goede staat zijn.
Mijn interieur is nog redelijk. Alleen de bestuurders stoel is versleten en daar is geen bekleding meer voor te krijgen.
Wie weet er nog een.
Ik werd erop gewezen dat de advertentie niet duidelijk zou zijn.
Ik zoek een Pullman interieur en heb nu een standaard beige interieur in redelijke staat met alleen wat instapschade aan de bestuurdersstoel.
Ben je van plan je auto (voorzien van zo'n pullman)te koop te zetten binnenkort, dan zou je ook kunnen overwegen, voor verkoop je interieur om te ruilen met die van mij met evt bijbetaling van mijn kant.
Deze had een beige Pullman interieur waarnaar ik op zoek ben. Deze had tevens de hoofdsteunen achter.
Deze moet wel echt in goede staat zijn.
Mijn interieur is nog redelijk. Alleen de bestuurders stoel is versleten en daar is geen bekleding meer voor te krijgen.
Wie weet er nog een.
Ik werd erop gewezen dat de advertentie niet duidelijk zou zijn.
Ik zoek een Pullman interieur en heb nu een standaard beige interieur in redelijke staat met alleen wat instapschade aan de bestuurdersstoel.
Ben je van plan je auto (voorzien van zo'n pullman)te koop te zetten binnenkort, dan zou je ook kunnen overwegen, voor verkoop je interieur om te ruilen met die van mij met evt bijbetaling van mijn kant.

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)
.