Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1800s '67
"... de kit is wel aan de prijs ..."

> heb je wel eens gezien wat een enkele electrische temperatuurmeterombouw voor een amazon kost (en dat kun je eigenlijk zelf knutselen) en wat een revisie van de dubbele temperatuurmeter van de P1800 kost?
Antwoord
In verhouding valt het wel mee ja, die kit is 50 euro geloof ik?
Antwoord
Ik ben die 'iemand'... Ik heb de digitale meters ontwikkeld, het eerste model zit in mijn 1800S. Verbeterd model heeft een dimstand voor de LEDs. De hele set met inbouw in het originele meterhuis en aanpassen van de messing houders die in de motor steken kost €150. Uitgaand van aanleveren van het meterhuis en het messing van de originele sensors in het motorblok.
Het aanleveren van de voorgemonteerde electronica kost €100, dat is dus zonder aanpassen/inbouwen in de originele delen.

Op bijgaande foto zie je de LEDs in ongedimde uitvoering. Vandaar dus het verbeterde model!

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Ziet er allemaal keurig uit die ombouw. Voor iets wat in deze kleine oplagen gemaakt word valt de prijs nog mee.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
"... die kit is 50 euro geloof ik?"
> een electrische amazon temperatuurmeterombouw kost het dubbele daarvan.
Antwoord
Het ziet er echt heel mooi uit, het lijkt ook wel redelijk oldskool dus niet uit de toon. Bij mij werkt alles nog, aar als er ooit een keer wat stuk gaat (ik heb gezien wat het kost inderdaad...) gaat dit setje er in!
Antwoord
Een verse update. Het blok en bak kunnen er uit, maar dat moet ik een keer samen met mijn broer doen, evenals de voor- en achterruit. Ook ben ik bezig met de kabelboom en het dashboard wat nog een vrij lastige klus is, alles moet goed gelabeld worden, omdat het ook ooit weer in elkaar moet. Ik ben nog niet met het hemeltje begonnen, daar ben ik nog een flinke dosis moed voor aan het verzamelen :roll:. Ook kan ik een spit lenen, wat mooi uitkomt om de onderzijde van de auto straks goed kaal te kunnen krabben.

[Afbeelding: 1h2t0n.jpg]

[Afbeelding: 348pyl3.jpg]

[Afbeelding: 125m69z.jpg]

[Afbeelding: 2cqy0sw.jpg]

De shocktowers zijn zo te zien aan beide zijden al eens gerepareerd. De voortrein gaat er nog een keer onderuit om in de verf te zetten en nieuwe rubbers (of PU) te monteren, dus dan kan ik het nog beter bekijken.

[Afbeelding: 2lxy23a.jpg]
Antwoord
Mooie opgeruimde/gestructureerde werkplaats. Ook nog vloerverwarming!?

Van het weekend met de stuurbekrachtiging in de amazon bezig geweest. Niet fijn in een koude garage en een lichaam van 2 mtr + overgewicht!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Body valt niet tegen als ik de foto's mag geloven, van binnen ook weinig narigheid achterin..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Dash is er uit en de kabelboom gelabeld. Binnenkort eens kijken of de kabelboom fatsoenlijk uit de auto te halen is.

[Afbeelding: 2jayc6p.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)