Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruitenwisserperikelen
3 weken terug heb ik de ruitenwissermotor vervangen voor een gebruikt exemplaar. Bij het vervangen waren de kwadranten erg soepel. Bij vervanging van de ruitenwissermotor heb ik ook nieuw aardedraad gemonteerd. Alles functioneerde goed. Bleek afgelopen wek dat de ruitenwissermotor toch een wat krakend geluid maakte, en ogenschijnlijk wat trager liep. Woensdag jl tijdens een regenbui stopte de ruitenwisser in een keer toch helemaal halverwege de wisserslag. Ik was op dat moment wel bezig om de ruitenwissers aan en uit te zeten vaneege wisselvalligheid van de neerslag. De ruitenwissers stonden halverwege de slag op mijn ruit... Zo naar huis gereden en een paar keer getracht de ruitenwissers te bedienen, zonder resultaat. Vandaag weer eens gereden en weer getracht de ruitenwisser te bedienen, en zowaar: hij deed het weer! Iemand enig idee wat hier loos was? Ik verdenk het relais, of toch een wispelturige ruitenwissermotor? Gaat om een 240 station 1987.
Antwoord
Ik verdenk de schakelaar.

je kunt hem helemaal uitelkaar halen: Checkerdecheck

Leer je een hoop van, kan weinig stuk maken (let wel op wegspringende veertjes enzo.....

[Afbeelding: rwIMG_0043_resize.jpg]
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)