Hoi,
Voor mijn recent aangeschafte 240gl uit '91 modeljaar '90 en voor mijn 164 project zoek ik nog een aantal 240 onderdelen.
Ik weet dat de 240's in grote getalen gesloopt worden nu, dus ik verwacht een nette prijs.
ik zoek voor de 240:
achterlichtlens links met chromen randje in het midden, in perfecte staat
klein toerentellertje voor montage naast de radio met inbouwframe 4cilinder
buitentemperatuurmeter met sensor en inbouwframe of een andere leuke meter ipv dat lelijke afdekplaatje
bestuurderstoel beige ook in goede staat niet scheef of doorgezakt
beige hoofdsteunkussentjes x4
motorkapisolatie
voor de 164 zoek ik de volgende 240 onderdelen op lange termijn, jaja word een leuk project zo:
complete stuurbekrachtiging + stuurhuis + montage beugels etc. het liefst van een van de latere modellen
goede tank met goede vlotter, benzine pompen, houder benzine pompen en filter, leidingen etc zo compleet mogelijk tot de injectorrails.
240 achterdraagarmen liefst incl stabilisator en bevestigingsmateriaal hiervan
en als iemand een gereviseerde b30 sportmotor overheeft.... haha
Voor mijn recent aangeschafte 240gl uit '91 modeljaar '90 en voor mijn 164 project zoek ik nog een aantal 240 onderdelen.
Ik weet dat de 240's in grote getalen gesloopt worden nu, dus ik verwacht een nette prijs.
ik zoek voor de 240:
achterlichtlens links met chromen randje in het midden, in perfecte staat
klein toerentellertje voor montage naast de radio met inbouwframe 4cilinder
buitentemperatuurmeter met sensor en inbouwframe of een andere leuke meter ipv dat lelijke afdekplaatje
bestuurderstoel beige ook in goede staat niet scheef of doorgezakt
beige hoofdsteunkussentjes x4
motorkapisolatie
voor de 164 zoek ik de volgende 240 onderdelen op lange termijn, jaja word een leuk project zo:
complete stuurbekrachtiging + stuurhuis + montage beugels etc. het liefst van een van de latere modellen
goede tank met goede vlotter, benzine pompen, houder benzine pompen en filter, leidingen etc zo compleet mogelijk tot de injectorrails.
240 achterdraagarmen liefst incl stabilisator en bevestigingsmateriaal hiervan
en als iemand een gereviseerde b30 sportmotor overheeft.... haha
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl