Topics: 36
24 September 2013, 15:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 September 2013, 15:34 door RM.)
Ik krijg dit te zien als ik een reactie wil geven op een advertentie. Of willen we geen discussie's meer over hetgeen wat wordt aangeboden. Dan kan het kloppen nl
vBulletin Bericht
RM, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Ben gewoon ingelogd dus??
Topics: 107
Had ik daarstraks ook maar nu niet meer.
Topics: 38
Arjan. schreef:Klopt, is policy wijziging: http://volvolvo.nl/announcement.php?f=7
Aha, logisch
Topics: 125
En dat is best aangenaam. Komt hier en daar ook op andere merkenclubs forums voor.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Topics: 60
Helaas, ik vond dat off-topic ge*** altijd schitterend.
Soms kon het ook wel heel irritant zijn hoor en het ging dan ook nergens over.
Topics: 163
Arjan. schreef:Klopt, is policy wijziging: http://volvolvo.nl/announcement.php?f=7
Klopt
RM schreef:Soms kon het ook wel heel irritant zijn hoor en het ging dan ook nergens over.
klopt ook
Yellow240 schreef:Helaas, ik vond dat off-topic ge*** altijd schitterend.
Dat is helaas wel jammer, maar wordt wel een stuk overzichtelijk er en het wordt niet snel meer irritant.
De regeltjes worden wat betreft de advertenties ook wat strenger, althans dat waren ze al; het is de bedoeling dat een advertentie genoeg informatie geeft en een vraagprijs wordt vermeld. Omdat er nu geen reacties meer kunnen worden gegeven, worden advertenties die daar niet aan voldoen verwijderd of niet goedgekeurd.
Mochten jullie advertenties zien die in jullie ogen niet voldoen kun je dat met het uitroeptekentje aan de mods laten weten.
Bij voorbaat dank.:wink:
He jongens worden er hier met 2 maten gemeten, ik zie dat andere wel een reactie op een advertentie kunnen geven en ik niet. Ook na opnieuw registreren ook niet, snap ook niet dat ik zonder rede mij opnieuw moest registreren. Mijn oude login werd niet meer geaccepteerd. Moest weer alles opnieuw invullen wat een gedoe. En by the way met het registreren moet je op een gegeven moment op een knopje klikken maar die wordt overschaduwd met een venster waarop staat dat je je moet registreren als je op dit forum wilt meedoen o.i.d. Op zich geen probleem daar was ik mee bezig maar als ik dat pokke venstertje nou weg kon klikken kan ik ook zien wat ik aanklik. Op de gok maar op de eerste letter die ik nog net kon zien geklikt en gelukkig was dit de juiste.
Maar ff terug komen op wie wel en wie niet hoe zit dat!
Ik krijg deze melding
vBulletin Bericht
RM, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Kan men dit ff verhelpen. Vindt het een beetje knullig als dit zo moet.
Gr Rene
Topics: 52
Rob is moderator van dit forum. Dus kan hij wel reageren op de 245 turbo. Wellicht was ie even vergeten dat er in principe niet op advertenties gereageerd kan worden ;-)