14 July 2013, 12:55
Hallo lezers,
Nadat ik via marktplaats een mooie Volvo 245 turbo heb misgelopen heb ik besloten wat gerichter te zoeken, en waar kun je dat nou beter doen tussen de liefhebbers! Zelf ben ik een 19-jarige kerel en al langere tijd oldtimer liefhebber wat het laatste jaar toch is omgeslagen richting oude Volvo's. Eerst was mijn plan om een Volvo Amazon te kopen maar daar heb ik van afgezien aangezien ik ook wat pit wilde in het wagentje.
Waar ben ik specifiek naar op een zoek?
- Een 245 turbo met een prijs die maximaal 2000 euro bedraagt.
Ik snap dat ik voor deze prijs geen concourswagen mee naar huis kan nemen en daarom neem ik eventuele gebreken ook voor lief.
Wat wil ik met de wagen gaan doen?
- Mee rijden, natuurlijk!
- Exterieur opknappen
- Motorisch upgraden/verbeteren
Wat is mijn beweegreden om een Volvo 245 turbo te kopen?
- Om van de auto te leren (Automotive student)
- Plezier mee te beleven
Dus heb je zelf nog een Volvo 245 turbo in de schuur staan die je niet gebruikt, verkoop hem aan mij!
Ken je nog iemand die er een wilt verkopen, verkoop hem aan mij!
Alvast bedankt!
Nadat ik via marktplaats een mooie Volvo 245 turbo heb misgelopen heb ik besloten wat gerichter te zoeken, en waar kun je dat nou beter doen tussen de liefhebbers! Zelf ben ik een 19-jarige kerel en al langere tijd oldtimer liefhebber wat het laatste jaar toch is omgeslagen richting oude Volvo's. Eerst was mijn plan om een Volvo Amazon te kopen maar daar heb ik van afgezien aangezien ik ook wat pit wilde in het wagentje.
Waar ben ik specifiek naar op een zoek?
- Een 245 turbo met een prijs die maximaal 2000 euro bedraagt.
Ik snap dat ik voor deze prijs geen concourswagen mee naar huis kan nemen en daarom neem ik eventuele gebreken ook voor lief.
Wat wil ik met de wagen gaan doen?
- Mee rijden, natuurlijk!
- Exterieur opknappen
- Motorisch upgraden/verbeteren
Wat is mijn beweegreden om een Volvo 245 turbo te kopen?
- Om van de auto te leren (Automotive student)
- Plezier mee te beleven
Dus heb je zelf nog een Volvo 245 turbo in de schuur staan die je niet gebruikt, verkoop hem aan mij!
Ken je nog iemand die er een wilt verkopen, verkoop hem aan mij!
Alvast bedankt!