Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ola!!!!! PP's back
na jaaaaren zonder Volvo's te hebben gedaan, maar wel andere leuke voitures...
(peugeot's 404's ( 3x) een 4-tal CX'en, 3 Land Rovers 110, waarvan nog steeds eentje in bezit, een BMW E23 , voor Carol, m'n vrouw, een Daimler Souvereign SIII.. ben de tel kwijt, zijn er meer dan 96 inmiddels) heb ik als het goped is m'n 14-de Volvo.
een V70 T-5 comfort, '99.
krijg haar als het goed is komende week, als ik de tijd kan vinden om een auto welke ik van een vriend heb over genomen in te ruilen voor deze mastodont, al ben ik wat huiverig voor 239 pk's op de voorwielen.... RWD, OK, dat is leuk, maar FWD???
anyway, ga maar weer verder waar ik jaaaaren geleden gebleven ben, en Saint( AJ!) i'm back!
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Heyhey, dat is leuk en die T-5 ook hoor!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
haha, welkom terug.
Benieuwd hoe je de v70 vind met fout wheel drive Wink.
Antwoord
KOst je een hoop banden; zoveel pk's op de voorwielen is mijn ervaring.
Had ook 200pk op min 2002 V70, heerlijk hoor, maar geef ze mij maar op de achterkant.
Voor de rest, superauto's hoor, die V70's maar mist de charme van een 245.
Maar ach, zo te zien wissel je wel vaker van auto, dus een echte auto komt er vast ook wel weer eens.
Anyway, gefeliciteerd, en foto's doen het altijd goed natuurlijk!
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:KOst je een hoop banden; zoveel pk's op de voorwielen is mijn ervaring.
Had ook 200pk op min 2002 V70, heerlijk hoor, maar geef ze mij maar op de achterkant.

V70D5 heeft 163 pk Wink
Antwoord
DennisvdB schreef:V70D5 heeft 163 pk Wink
Volgens mij was die van Rob gechipt.
Antwoord
Ga met die V70 maar eens op het Volvo850forum kijken. Daar zitten nog wat soortgenoten Big Grin
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)