Moin divadi
we gaan maar weer verder in het ABN

Ander is het zo zielig voor de rest 8)
Toen ik de auto 4 jaar geleden invoerde was de airco ook niet 100%.
Toen heeft ie volgens mij een hele dag bij Hek gestaan . Wat er toen precies gedaan is weet ik niet exact meer. Wel kan ik mij herinneren dat het toen een probleem was om met het oude koudemiddel bij te vullen omdat dit niet meer toegstaan en uit de handel was. Hij is toen gevuld met CFK-vrij koudemiddel, hoogstwaarschijnlijk R 134. Dus ik denk dat het systeem wel enigszins aangepast is. Er was gewoon geen alternatief omdat ik airco in de auto wel belangrijk vind. 8)
In die 4 jaar is nu toch wat spul weggelekt. Ze hebben gisteren alles afgezogen/afgetapt, gevacumeerd, de druk beproefd, gecontroleerd op lekdichtheid en totaal weer tot 900 gram gevuld.
Normaal verliest een airco tussen de 70-100 gram per jaar, bij mij dus iets meer :evil: Je moet dit eigenlijk ieder jaar laten controleren.
Hij moet nu weer helemaal 100% zijn en ik heb een STEK rapport en certificaat voor bij de documentatie/taxatierapport :!:
groet'n uut Twente van rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992