Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stoelbekleding
Ja jongens, hier hebben we die vrouwlijke dodo weer.

In mijn beige pullmanbekleding van m'n volvje zit in de bestuurdersstoel en op de achterbank een scheur. Duidelijk vaak in de zon gestaan, het is echt weg op de scheuren, niet meer aan elkaar te naaien. Weet iemand een 'handige Harry' die dit kan repareren voor me? Of...weet iemand hoe ik aan nieuwe bekleding kom om het te vervangen? Op de sloop kom ik dit interieur zelden of nooit tegen!!!
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
Zo'n stoel heb ik nog liggen volgens mij (pullman; niet van dat jute-zak spul toch hè!?), komt uit een turbo. Achterbank heb ik niet.

Wel vaag; ik heb nog nooit gezien dat dat pullman-spul scheurt; het leek me altijd onverwoestbaar (zelfs in die GLT van Robbert ziet het er na 450.000 km nog strak uit, op een scheurtje in de achterbank na)...
Antwoord
En je doet niets meer met de stoel? Dan neem ik hem graag van je over.
De auto heeft met zijn 110dkm op de teller (ja, echt waar) heel erg vaak in de zon gestaan, altijd met de bestuurderskant...duidelijk zichtbaar aan de bekleding dus! Is verdroogd... Kheb deze bekleding ook nog nooit stuk gezien in een andere volvo. Helaas, ik heb het getroffen...
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
ach, als dat alles is he! Big Grin
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Die stoel mag je voor een passende vergoeding (goede fles rooie wijn ofzo) wel komen halen...
Zal ik er nog ff een plaatje van schieten komend weekend?
Antwoord
Divadi schreef:Die stoel mag je voor een passende vergoeding (goede fles rooie wijn ofzo) wel komen halen...
Zal ik er nog ff een plaatje van schieten komend weekend?

Of de Range een keer volgooien :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Die goede fles wijn moet lukken!!! Kwil wel even een fotootje zien hoor...altijd leuk. Maken we vervolgens een stoelendate!
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
Weer eens wat anders dan een stoelendans....
Echwel dattie hard kan!
Antwoord
vlgs mij gaat het niet passen: de stoel van Divadi is uit een turbo en dus het oude model met de dunnere hoofdsteunen.
Mirjam d'r Volvo is van 87 oid en heeft dus de 740 stoelen met dikkere en rondlopende hoofdsteun.

helaas.....
denk dat je op de sloop wel een goede kans maakt.
Antwoord
Dan is toch alleen die hoofdsteun anders; de rest van de stoel is wel redelijk gelijk, dus overzetbaar (ofwel hoofdsteun, ofwel bekleding)!?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bruine stoelbekleding volvo 245 1977 gpasmit 1 1.931 14 July 2012, 08:41
Laatste bericht: Laurens Zondag

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)