Topics: 39
Mooi werk. Ik vind dat uitzoeken van electra inmiddels een leuk klusje, was wel anders.
inderdaad, 2 jaar geleden elktrofoob maar door ervaring ken ik die oude kabelbomen en daarbij behorende schemas inmiddels wel
Topics: 52
Je krijgt er handigheid in. En megasquirt is zoiezo leuk speelgoed :-).
Topics: 0
Hinderd de plaat van de gaskleppositiesensor de montage van je luchtfilter niet? Verder natuurlijk hulde voor het modern maken van de b30....
Gr robert
Nee die hindert hem niet(zat de orginele tps ook namelijk) , wel de stekkerhouder ervan helaas.
Dus de kleine stekkertjes zonder houder gemonteerd een een beetje gebogen, uiteraard wel met een krimpkousje!
Topics: 3
Leuk dat je dit hier plaatst, vind het leuk om het te volgen!
Zo vandaag en gisteravond dus verder gegaan.
Kabelboom is redelijk ver af, enkel nog het laatste dikke stuk door het schutbord heen.
ik was Ã
Ã
n draadje vergeten van de tableswitch maar die is er nog tussenin te zetten, hiervoor moet ik wel weer even draad halen 55m zwarte draad is niet genoeg

hock: ik dacht dat ik veel te veel draad had met mijn 150m 10 kleuren maar er zit nu denk ik 120-130 meter in voor een injectiekabelboompje hahaha.
Ook te zien het diodeschakelingetje voor de lpg en de toerenteller verwikkeld in krimpkous.
Vanavond ook mijn triggerwiel laten uitdraaien dus die monteren we morgen ook ff, hoop hem vrijdag/zaterdag te kunnen starten.
Topics: 38
Wow gaat hard! Ik ben nu ook druk met de kabelboom. Ik splits hem eerst helemaal uit, tak hem af, inpakken met braided hose zoals jij hebt, en dan monteren +stekkers op maat knippen.
Gaan idd flink aantal meters draad in! Vandaag ook weer 20meter extra besteld bij
RDAE
Groeten, Boele