Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spiegels
Is 70 euro voor een set elektrieke 264 spiegels duur?
Antwoord
als ze goed zijn (geen krassen op t glas? geen krassen op de behuizing?) vind ik van niet.

En alles moet er dan wel bij zitten he. Bedieningsknopjes en bekabeling.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hmm, bekabeling en schakelaars zaten er niet bij en de rechter spiegel was wat beschadig, dus ik zoek nog weer even door..
Antwoord
ik had de hele set voor rond de 80 euro als ik mij niet vergis. Onbeschadigd en met alles er bij.

Dat was via Ebay. Dezelfde kerel waar ik deze maand een cruisecontrol (JAAAH VOOR OP EEN TURBO!!!) en een setje dashboardmeters van heb gekocht. En twee jaar geleden heb ik van hem de intercoolerset (250 dollar ofzo!!) gekocht. Hij zit in Californie ergens. Als je wil geef ik m wel zn e-mail adres (PB me even). Volgens mij sloopt ie veel Volvo's daar namelijk. Hij is correct, niet duur en heeft heel nette spullen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Iemand een idee waar ik het glas van de spiegels ergens kan krijgen? Er zitten nu veel krasjes e.d. op namelijk.
Antwoord
thuur schreef:Ok bedankt! Big Grin

Volgende vraag (sorry voor het off-topic): ik zie dat er een zwarte rand is geplakt op de bovenkant van de deuren :?: Die heb ik niet (5 deurs '83 en '84 Turbo). Is dat een accessoire of ooit standaard geleverd ??
Gr :wink:

Volvo is wel eens zuinig geweest: Bij een zwarte, anthraciete en mono donkerblauwe lakkleur werd deze zogenaamde 'shadowline' niet geplakt. (want toch niet goed zichtbaar?). Dit geldt ook voor de modellen vanaf modeljaar 86. Wees niet rouwig om die dingen, ze bladderen af of krimpen.

Dus als jouw Turbo's een van die kleuren heeft, dan klopt dat wel, en anders is het inderdaad verwijderd en overgespoten.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Demontage spiegels 86-93 Frank&Frida 2 3.062 17 April 2017, 17:49
Laatste bericht: Frank&Frida
  spiegels upgraden Brickstyler 1 2.394 26 June 2014, 11:06
Laatste bericht: Schipper
  Nieuwe type spiegels op volvo 245 uit 1979 daanheijn 11 6.205 29 April 2009, 21:45
Laatste bericht: jos245
  Verwarmde spiegels Jojoman 9 6.955 7 January 2006, 21:07
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)