Topics: 1
Voor de restauratie van mijn Volvo 240 Polar uit 1992 ben ik op zoek naar een rechtervoorspatbord. Kleur Petrolgreen Metallic, kleurnummer 412-21
Voor dezelfde auto heb ik ook de afdeklijsten van de bumpers nodig (voor en achter) en de sierstrips die op de dorpels zijn gemonteerd.
Wie heeft iets liggen?
Topics: 42
Groen rechter voorspatbord heb ik niet, wel een witte. Ook heb ik de afdeklijsten in chroom.
Topics: 10
Ik heb een zwart (019) voorscherm en een complete set sierstrips in chroom, dorpelstrips kan ik je helaas niet aan helpen
Topics: 18
Dorpel strips heb ik liggen. 2 setjes zelfs
Topics: 26
Zal morgen eens kijken, heb nog een petrolblauw casco van een superpolar staan.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Topics: 54
Als je aan het restaureren bent maakt de kleur van een spatbord toch niet uit of ben je aan het repareren?
Groeten van Frans
v700r schreef:Als je aan het restaureren bent maakt de kleur van een spatbord toch niet uit of ben je aan het repareren?
Ik ben nu vooral nog aan het repareren maar verwacht dat dit gaat leiden tot restaureren. De lak van de wagen is nog erg goed dus wil ik zo lang mogelijk wachten met overspuiten.
HansDAF schreef:Zal morgen eens kijken, heb nog een petrolblauw casco van een superpolar staan.
Graag! ik hoor het wel van je.
Hi Hans,
Had je nog gekeken voor het voorscherm?
Groeten,
Hans
jingles schreef:Graag! ik hoor het wel van je.
Hi Hans,
Had je nog gekeken voor het voorscherm?
Groeten,
Hans