Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snow Cap
Yup; ik heb ze ooit 'ns bij een Belg besteld (via Marktplaats). Zal 'ns zien of ik er wat van terug kan vinden!
Antwoord
bedoel je deze divadi.

http://www.volvo240.be/webpages/products...or2,5.html
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Klopt; ik had het net ff opgezocht. Kostte destijds € 30,- incl. verzenden (ik heb eventueel nog een naam en mail adres)...
Antwoord
Ah gevonden. Bij Hooftman kot het 10,34 incl. BTW kosten. Dus dat valt nog wel mee. Dan is 30 euro toch wl weer duur. Toch wel apart dat het bij de dealer zo goedkoop is eigenlijk.
Antwoord
PP schreef:Foreparc is industrieterrein bij DuHaach, langs de A4

Danku, ik vond het wel bekend klinken, maar wist het even niet te plaatsen :wink:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
ik zou daar langs kunnen gaan. Ken nog iemand die daar in het magazijn werkt! 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Volgens VolvoNet heb ik zojuist het laatste paar korte snow-caps opgehaald bij Bluekens-Breda, afkomstig van Volvo-Maastricht, waar nog 1 paar lag volgens het Net.

Prijs € 16,42

groetjes
Pierre
Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
daar komen 90% van alle onderdelen van mijn amazon vandaan. ik kan je vertellen....DAT WAREN ER VEEEL!

Heel veel aan gehad destijds. Mannen hebben veel kennis. Tenminste van de amazon.. Andere Volvo modellen weet ik dan niet. Maar kan er alleen positief over zijn.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik heb eens gemaild naar Niham voor zo'n snowcap voor op mijn 240 turbo (zo'n brede). Die konden d'r wel aan komen 100Euro :evil: :evil: :twisted: :twisted:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Was ie van puur goud zeker... :twisted:
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)