Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
244 bj 1975 rat look
hallo allemaal

daar ben ik weer naar een tijdje.
heb het harstike druk met werk en thuis.
maar ik ga weer met mijn 244 aan de slag.
en ik heb besloten dat ik er een rat look car van ga maaken.
zijn er mis nog leuke ideetjes voor mijn ratje.
het is een diessel en hij licht op moment helemaal uitelkaar want ik was vanplan om hem helemaal op te knappen maar ik heb daar geen tijd voor dus ik maak hem nu apk klaar en dan ga ik heb rat look van maken.
en mijn 77 die ga ik dan helemaal mooi maaken als ik daar tijd en geld voor heb.

o ik heb nog wel een vraag!!!
ik snap nog steeds niet hoe ik fotos hier op moet zeten.
mis kan iemand mij helpen die hier in de buurt woond???
want dan kan ik jullie ook de fotos laten zien waar ik het over heb.

ik hoor graag van jullie
MR skindeep
Antwoord
Hoi,

Citaat:zijn er mis nog leuke ideetjes voor mijn ratje.

Onderwerp: RATSTYLE AUTO's.... oldskool modificaties mag ook

Citaat:ik snap nog steeds niet hoe ik fotos hier op moet zeten. mis kan iemand mij helpen

Onderwerp: Stap voor stap foto's plaatsen op het forum

Niet de beste uitleg; er zwerven hier nog meer how-to's rond, maar kan ze zo snel even niet vinden.
Hoofdzaak is dat je je pics ergens op een webspace neerzet (photobucket oid) en dan de link naar de pic hier neerzet.
(Tip: 3e knoppie van rechts gebruiken (Insert Image))
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
1. Open een gratis account in Photobucket.
2. Klik op "Upload foto's" in Photobucket. Selecteer op jouw computer de gewenste foto's en upload ze naar Photobucket.
3. Van zodra de foto's ge-upload zijn, zie je per foto ernaast of eronder een lijstje met links. Klik op "direct link". Die kopieer je.
4. Log in op het forum. Begin een nieuw bericht. Klik in de menubalk boven het tekstveld waarin je je bericht typt, op het derde laatste icoon (een gekleurde foto) - oftewel het vierde icoon na de gele smiley. Er opent zich een klein venster waarin je een URL dient in te geven. Kopieer de "direct link" van je afbeelding in dit tekstveld. Klik op OK en het kleine venster sluit zich weer.
5. Werk je bericht verder af op het forum en plaats het.
6. Klaar!
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Kleine correctie:

3. Van zodra de foto's ge-upload zijn, zie je per foto ernaast of eronder een lijstje met links. Klik op "<strike>direct link</strike>". IMG CodeDie kopieer je.
4. Log in op het forum. Begin een nieuw bericht<strike>. Klik in de menubalk boven het tekstveld waarin je je bericht typt, op het derde laatste icoon (een gekleurde foto) - oftewel het vierde icoon na de gele smiley. Er opent zich een klein venster waarin je een URL dient in te geven. Kopieer de "direct link" van je afbeelding in dit tekstveld. Klik op OK en het kleine venster sluit zich weer.</strike>
Druk op Ctrl + V (Plakken) in je bericht en de verwijzing naar je foto op Photobucket staat er kant en klaar.
5. Werk je bericht verder af op het forum en plaats het.
6. Klaar!

Een nog veeeeeeeeeel snellere manier is om Chrome als browser te gebruiken.
De foto die je wilt plaatsen "sleep" je naar je bericht.
Klaar!
Antwoord
chrom is van google toch?
Antwoord
Yup, Google-chrome.
Beste browser, retesnel en superhandig.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Markfranken - Volvo 245 DL 1975 K-Jet B20F markfranken 241 156.608 1 November 2020, 14:50
Laatste bericht: Lee
Music Volvo 264 1975 Pardoes 4 5.325 10 January 2020, 09:40
Laatste bericht: Pardoes

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)