Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spiegels
Opzich vind ik die dikkere spiegels wel mooier, maar idd, het is niet origineel, maar het gaat me meer om elektrische spiegels (dat oude model, zijn dat die eric ook heeft?) die ik er ooit nog es op wil hebben. Maar goed, ik ga dr nog es ff fijn over brain stormen :-k
Antwoord
yep, de oude el. spiegels (die van Eric) zijn wat slanker. De nieuwe zijn die lompere plastic gevallen en daar zie je van buiten niet (of in ieder geval: ik niet) het verschil tussen hand/elektrisch.
Antwoord
Het gaat me er ook eigenlijk niet om of je van buiten kunt zien of de spiegels elektrisch zijn of niet, dat zal me een worst zijn. Ik vind ze gewoon mooier dan de hele kleine die er nu op zitten. Maar ik wil er dus uiteindelijk graag elektrische op hebben en of dit nou die van het oude model zijn of van het nieuwere dat maakt me dan niet zoveel uit. Waar ik me handen maar het eerst op kan krijgen Big Grin Maar het liefst die van het oude model. Dat staat dan toch wel het best.
Antwoord
264 heeft mooie slanke elektrisch bedienbare spiegels Wink

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
ik vindt die nieuwere ook te groot en niet origineel
die oude zijn gewoon van aluminium dus ook veel sterker en het het ziet er degelijker uit naar mijn mening
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Ok. Weet iemand nog een setje elektrische 264 spiegels? Big Grin

@ henqui: Jij hebt ze er toch al op zitten? Zou ik misschien even een foto kunnen zien? Ben nou wel benieuwd eigenlijk.
Antwoord
[Afbeelding: henquimetnieuwespiegels2ku.th.jpg]

ik kreeg er een nieuwe deur in en daar konden de oude spiegels niet op (of je moest gaan lassen en plamuren)
dan maar twee nieuwe spiegels....ik vind het niet lelijk eigenlijk, hoewel ik de electrische uitvoering mooier vind (die van eric vermeer)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui, da's echt niet waar: ook in de nieuwe deuren passen oude spiegels: dat metalen driehoekje zit met tape of plakband vast op je oude deur en kun je zo overzetten naar je nieuwe: 5 min. werk bij mij????
Antwoord
Ik vind het dus ook mooi staan idd. Het mooist is natuurlijk die 264 spiegels, maar goed, ik moet zeggen dat ik dit beter vind dan die kleine spiegeltjes die ik er nu op heb zitten. Bij een lompe auto horen nou eenmaal lompe spiegels Big Grin
Dus je moet 2 gaten boren voor die 2 boutjes, en aan de binnenkant? Kun je gewoon dat kapje gebruiken welke bij die dikkere spiegels hoort?
En die 2 gaten, komen die overeen met die 264 spiegels? (zodat je niet weer hoeft te boren oid?)
Antwoord
Ticcie schreef:henqui, da's echt niet waar
hmmm...bij mij was het helaas anders... bij mij zat het plaatje echt gelast of ik moet niet goed gekeken hebben :-) De deur zit nu in Kaasie's auto :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Demontage spiegels 86-93 Frank&amp;Frida 2 3.062 17 April 2017, 17:49
Laatste bericht: Frank&Frida
  spiegels upgraden Brickstyler 1 2.394 26 June 2014, 11:06
Laatste bericht: Schipper
  Nieuwe type spiegels op volvo 245 uit 1979 daanheijn 11 6.210 29 April 2009, 21:45
Laatste bericht: jos245
  Verwarmde spiegels Jojoman 9 6.960 7 January 2006, 21:07
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)