Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaagmans & De Bertone
Gegroet allen!

Een hele korte introductie: Jack a.k.a. Zaagmans als afgeleidde van Zagato... uiteraard vanwege mijn liefde voor Alfa's die aangekleed zijn door de Milanse bodybuilder. Samenwonend met Charlotte (a.k.a. CC).

Huh? Alfaatjes? Zagato? Jawel... Kan er ook niks aan doen...

En dan hier? Jawel... Daar kan ik wel wat aan doen...

De boosdoenster is CC met haar 262C Bertone...

[Afbeelding: Voor87-1.jpg]

Zo maar een Bertone? Neen... De "Auto van Opa" zo gezegd...

Allemaal hier na te lezen:
http://www.saeghuys.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=375

Nu kan ik een willekeurige Giulia, Berlina, GTV Bertone, Spider of Junior Zagato zo onderhand wel met m'n ogen dicht uit elkaar halen... (in elkaar zetten is een heeeeeeeel ander verhaal..) en weet ik redelijk waar, wat dat betreft, Abraham de benzinepompen en pakkingssets haalt maar van Volvo's heb ik echt geen kaas gegeten vandaar dat ik hier eens kom neuzen want het wordt tijd dat CC eens in de Bert van Opa gaat rijden...

U zult vast nog wel e.e.a. van ons lezen... zeer waarschijnlijk zeer veel technische vragen die voor velen misschien gesneden koek zijn... tenminste... dat hoop ik dan maar.

Met vriendelijke groet,
Jack & Charlotte
Antwoord
Leuk verhaal! Dat je zo'n auto toevallig voorbijkomt zeg.
Sommige mensen zoeken jaren naar hun oude auto en jij komt per toeval je verkochte opa's auto tegen.
Antwoord
Dank!

Ach... intussen staat het karretje ook al weer 4,5 jaar bij Oma in de garage... dus er mot maar eens een keertje wat leven in geblazen worden....

Heeft wel een aantal "features" die we wel op prijsstellen... royale zetels, belastingvrijheid, LPG, airco en automaat....

Dus aan het klussen want voorlopig lekt ie behoorlijk ATF en ik denk uit de stuurbekrachtingspomp....
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  2x Volvo 262c Bertone Texel32 28 27.688 10 June 2017, 22:55
Laatste bericht: Texel32
  Voorstellen Bertone Bertone 47 23.136 15 December 2006, 20:30
Laatste bericht: Bertone

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)