15 March 2005, 23:48
Van mij zullen ze niets horen. Men moest er zelf maar achter komen. EN als het een goed initiatief bevonden wordt kan er toch altijd gemerged worden. Data=data!
Voordat iedereen denkt...
|
15 March 2005, 23:48
Van mij zullen ze niets horen. Men moest er zelf maar achter komen. EN als het een goed initiatief bevonden wordt kan er toch altijd gemerged worden. Data=data!
16 March 2005, 09:19
Hello, ik hier...
Helemaal chique is het niet Saintmans, maar ik ben wel de laatste die zich daar druk over maakt 8) ... Leuk gedaan; beter goed gejat, dan slecht bedacht!
16 March 2005, 10:16
waarom niet?? er staat volgens mij zelfs nergens copyright op 240-260 register, en ook mag iedereen een Volvo gemeenschap oprichten
![]() ![]() en aangezien het register zo ouderwetsch is dat het nog nooit van interactief communiceren heeft gehoord, om over onderdelen wereldwijd te verkrijgen maar te zwijgen is het eerder een aanwinst dan een manco, tenzij je uit registeroogpunt bekijkt, maar aan de andere kant: ZE HEBBEN HET ER ZELF NAAR GEMAAKT, EN WE MAKEN ONS NOU OOK NIET DIRECT POPULAIR OP HET FORUM DOOR TEGEN helige(damn, capslock)huisjes te schoppen. dus om een toekomstige tempban voor te zijn lijkt me dit een goed initiatief ![]() ![]() ![]()
orte Bochtenridder
![]()
16 March 2005, 10:40
Is ook waar, maar het lijkt wel heel veel op het 'reguliere' forum; heb toch al gezegd dat ik me er niet druk om kan maken...
16 March 2005, 11:39
Ik ben het hier niet mee eens. Heb mij ook alleen maar ingeschreven om dit te kunnen melden. Als je zonodig naar een ander forum wil, dan betaat er ook nog zoiets als een volvo forum, waar een aparte hoek is voor onze auto's. Verder vind ik dat het wel heel erg lijkt op iets bekends. Wees dan iig creatief en bedenk en nieuwe uitstraling.Maar het ergste vind ik dat alle informatie die er te vinden is, nog meer versnipperd over het web ligt te waaien. We waren net goed op weg om alles te bundelen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
16 March 2005, 13:38
Peter Timmer schreef:Ik ben het hier niet mee eens. Heb mij ook alleen maar ingeschreven om dit te kunnen melden. Als je zonodig naar een ander forum wil, dan betaat er ook nog zoiets als een volvo forum, waar een aparte hoek is voor onze auto's. Verder vind ik dat het wel heel erg lijkt op iets bekends. Wees dan iig creatief en bedenk en nieuwe uitstraling.Maar het ergste vind ik dat alle informatie die er te vinden is, nog meer versnipperd over het web ligt te waaien. We waren net goed op weg om alles te bundelen. Gedeeltelijk mee eens. Onze ideeen wordt niets mee gedaan. Misschien een idee om hier ons al eerder geopperde "kenniscentrum" te starten en het niet alleen bij woorden te laten...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
16 March 2005, 17:42
Peter Timmer schreef:Ik ben het hier niet mee eens. Heb mij ook alleen maar ingeschreven om dit te kunnen melden. Als je zonodig naar een ander forum wil, dan betaat er ook nog zoiets als een volvo forum, waar een aparte hoek is voor onze auto's. Verder vind ik dat het wel heel erg lijkt op iets bekends. Wees dan iig creatief en bedenk en nieuwe uitstraling.Maar het ergste vind ik dat alle informatie die er te vinden is, nog meer versnipperd over het web ligt te waaien. We waren net goed op weg om alles te bundelen. Met alle respect. Je kan niet van mij verwachten dat ik dit hele forum kan indelen in ??n enkel avondje op basis van wat ik weet. Lijkt mij niet raar dat ik voor nu om enkel wat te experimenteren, meningen te horen maar ook om de redenen die PePe aangeeft even snel de indeling van een bekende site (!) heb afgekeken. Alles is zogezegd te veranderen. En hier mag je gewoon je mening geven. Er wordt dan ook nog iets mee gedaan, of de mogelijkheid wordt je geboden er iets aan/mee te doen. Let wel, we praten hier niet over een club danwel register of iets dergelijks, maar een 'web-community' in de kinderschoenen. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
16 March 2005, 20:32
@ Peter;
de reden waarom dit forum er is gekomen heeft onder meer te maken met de ( in mijn ogen) ouderwetse opvattingen van het huidige bestuur inzake democratie. Ik bedoel dit niet negatief, alswel een andere opvatting hoe dingen op te lossen en aan te pakken. Er zijn een aantal`nieuwe`leden opgestaan die een zelfde soort Volvo gevoel hebben en dat graag willen uitdragen, met alles wat erbij hoort. Zo is in mijn ogen internet een onmisbaar item om snel en makkelijk aan onderdelen ed. te komen. ook het reageren op fora is ietwat anders dan gewone spreektaal; het is snel, direct en kan soms zeker cynisch overkomen, wat op dat moment waarschijnlijk ook zo is bedoelt, maar verder geen directe betekenis heeft; het kan dus hard overkomen maar niet zo zijn bedoelt ![]() ook de indeling ed. van dit forum is gewoon een progje, wat andere fora ook hebben, daar is niets gejats aan, maar gewoon logisch en makkelijk ![]() & over jouw antwoord qua creativiteit en uitstraling; dacht dat we daar dmv. kentekenplaathouders( woord v/d maand ![]() dat zet kwaad bloed bij actieve leden die het beste met de club voor hebben!! we willen ons niet afscheiden, maar willen wel aangeven dat het anders kan, willen er tijd en energie in steken, hebben de nodige know-how, enbieden onze diensten aan. als de club daar geen gebruik wil/kan maken, prima, maar dat lijkt me geen goed teken voor een club met een hoop leden(900 oid??) & als je kijkt naar het registerforum, zijn 80 % v/d postings ( ruim 10000 binnen 1 jaar!!)voor de `newbees`en is er een levendige vraag/antwoord/hulp en ikhebietsgezien, wellichtvoor iemandvanhier?? berichtgeving. kortom, een Volvocommunity die actief is, en graag iets positiefs wil bijdragen aan het Register, en niets wil ondermijnen oid, maar wel graag serieus genomen wil worden!
orte Bochtenridder
![]()
16 March 2005, 21:48
juistems!
![]() "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Iedereen een goed 2014 toegewenst... | edwin | 8 | 5.571 |
2 January 2014, 14:13 Laatste bericht: Volvo 142 B23 |